Crazy Bubble

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Crazy Bubble je jediná značka v Evropě, která nabízí originální, unikátní tchajwanské nápoje Bubble Tea. Řetězec je inspirován rodištěm slavného čaje - Tchaj-wanem. Právě tam začala popularizace dezertů s tapiokovými perlami, potravinářským produktem vyrobeným z manioku ve tvaru kuliček. Tapioka v kombinaci s čajem, mlékem a cukrem zahájila éru Bubble Tea. Postupem času se nápady na tento nápoj začaly diverzifikovat a objevily se i ovocné čaje s přísadami, jako je popping boba, nata de coco nebo želé.
Crazy Bubble vyznačuje neustálá snaha o zavádění nových chutí a druhů nápojů, které vycházejí z tradic asijských zemí, ale také z originality vlastních receptur značky a preferencí zákazníků.
Naše Bubble Tea se nacházejí v nákupních centrech, zábavních parcích a veřejných prostorách, jako jsou restaurace a zoologické zahrady a na různých společenských a sportovních akcích. Díky nejlepší možné kvalitě surovin dovážených ze země původu jsou naše nápoje velmi oblíbené.
Franchisové provozovny
- Polsko - 134 franšízových poboček / 45 partnerských poboček
- Anglie - 1 franšízová pobočka
- Chorvatsko - 3 franšízové pobočky
- Černá Hora - 2 franšízové pobočky
- Estonsko - 1 franšízová pobočka
- Moldavsko - 1 franšízová pobočka
- Portugalsko - 4 franšízové pobočky
- Rumunsko - 36 franšízových poboček
- Bosna a Hercegovina 1 franšízová pobočka
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
FRANŠÍZA
VÝHODY
- Ověřený obchodní model
- Individualizovaný přístup k pomoci franšízantům se znalostí značky a franšízovým provozem
- Žádné licenční poplatky
- Bezplatné školení pro franšízanty a zaměstnance
- Marketingová podpora (sociální média a přístup k lokálnímu trhu)
- Nejkvalitnější suroviny
MASTER-FRANŠÍSA
- ÚZEMNÍ EXKLUZIVITA – „Společně si stanovíme minimální cíle rozvoje, abychom zajistili vaši exkluzivitu!“
„VĚTŠÍ SÍŤ = NIŽŠÍ NÁKLADY A VYŠŠÍ ZISK!“
- Po otevření 10 poboček společně zorganizujeme LOGISTICKÉ CENTRUM VE VAŠÍ ZEMI
Možnosti MASTER-FRANŠÍZY:
- Získejte přehled o tržbách z prodeje zboží a franšízových poplatcích poboček OTEVŘENÝMI VAŠIMI PARTNERY!
Potřebná počáteční investice
Franšíza:
PŘEDPOKLÁDANÁ CELKOVÁ INVESTICE
Franšíza – cca 30 000 € netto
Franšízový poplatek – 250 € netto měsíčně
Master-franšíza:
PŘEDPOKLÁDANÁ CELKOVÁ INVESTICE
Franšíza – cca 30 000 € netto
Franšízový poplatek – 150 € netto měsíčně
Základní požadavky
• Požadavky na vybavení - Přívod vody, odpad a elektrické zásuvky
• Požadavky na franšízanta - Podnikatelské myšlení, touha po úspěchu
Stánek nebo prostory s bublinkovým čajem:
- PROSTOR 12 m2
- PŘIPOJENÍ K ELEKTRICKÉMU PROUDU MINIMÁLNĚ 4 kW (3 FÁZE)
- OBLÍBENÉ MÍSTO PRO MLÁDEŽ
- PŘÍVOD VODY S ODVODEM (Ø40)
Informace o franchisorovi
CB Poland Sp. z o.o.
Korczoka 14 street, 41-806 Zabrze, Poland
+48 666 561 361
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Dorota Bilska
Více informací
Správcem osobních údajů je CB Poland Sp. z o.o. (Korczoka 14 street, 41-806 Zabrze, Poland). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Crazy Bubble a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na crazybubble.pl.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franchising je termín pro jistý druh licenčních smluv, které se stávají čím dál oblíbenějšími v řadě oblastí podnikání. Do franchisingu je možné zahrnout i řadu typů podnikání založených na distribučních a agenturních smlouvách.

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.