Elegantní byznys

Všechny značky mají životní příběh a příběh Carré Blanc začíná v roce 1982. Značka Carré Blanc byla založena s myšlenkou neustálého zútulňování rodinného prostředí. O devět let později byla otevřena první pobočka v Paříži. Rozvoj značky a její expanze ve Francii i na řadu nových zahraničních trhů nastal s příchodem Claude Janteta do čela společnosti v roce 2001. V roce 2009 expanduje na nové trhy, včetně Česka.
První prodejna na území České republiky byla zprovozněna v listopadu 2009 v pražském obchodním centru Letňany. Současně s ní již rok funguje také e-shop.
Spojení profesní dráhy a osobních preferencí
České zastoupení vzniklo pod vedením Sabiny Oblukové, kterou při cestách do Francie zaujal koncept přístupu k textilu pro koupelny a ložnice jako k módě. „Něco takového v České republice zatím neznámého. A protože při debatách s kamarádkami a známými jsem zjistila, že rozhodně nejsem sama, kdo by se rád díval na hezké věci i doma, byl to už jen krok ke spojení profesní dráhy a osobních preferencí,“ popisuje master franchisantka pro ČR a SR.
Produktová řada
Charakteristikou produktové řady je, že jednotlivé produkty se doplňují a kombinují navzájem. Dvakrát ročně proto koncept přináší na trh novou kolekci užitkového textilu. „Řada jaro-léto se obvykle nese v duchu inovace, růstu a hravosti, zatímco podzim-zima přináší výrobky probouzející emoce a pokušení. Tahounem značky jsou produkty spojené s ložním prádlem a koupelnovým textilem,“ dodává Sabina Obluková.
Dle slov master franchisantky, plán společnosti na území Česka počítá s otevřením dalších čtyř obchodů, přičemž dva by měly být mimo Prahu.
Pro podrobnější informace nahlédněte do Katalogu franchis.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář