Franchisa se spánkem

Koncept SAMINA Zdravý spánek pochází z Rakouska, kde byl založen před 22 lety psychologem zabývajícím se spánkem Gunterem W. Amann-Jennsonem. Amann-Jennson vytvořil pojem „Bioenergetischer Schlaf®“, který lze přeložit jako bioenergetický spánek, což znamená nejvyšší formu tělesné, duchovní a duševní regenerace těla prostřednictvím spánku.
V současné chvíli působí v celé řadě zemí na 160 partnerských a 30 firemních prodejen. Koncept vstoupil také do Česka, kde zprovoznil jednu vlastní a jednu franchisovou pobočku. Dle vyjádření Michala Kopase, manažera rozvoje sítě, plánuje společnost do konce letošního roku otevřít dvě pobočky v Česko-Slovensku: „Celkem předpokládáme, že v České republice najde uplatnění až 10 prodejen,“ uvádí Kopas.
Podpora franchisantům
Podporu, kterou franchisanti s přistoupením k síti získají, tvoří například know-how, vstupní a průběžná školení v SAMINA Academii, marketingové a reklamní akce.
Náležitosti pobočky
Pobočku je vhodné umístit do velkých měst se 100 000 a více obyvateli na rušnou ulici. Velikost obchodu by se měla pohybovat mezi 60 až 100 m2.
Pro více informací nahlédněte do Katalogu franchis.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář