Výzvou je pro mě vybudování silné realitní sítě v ČR a navázání na kredit značky v zahraničí

Kolik nyní máte poboček?
Do října 2011 jsme otevřeli 15 franchisových kanceláří, které pokrývají téměř celou Českou republiku. Nejvíce poboček máme prozatím v Praze, celkem čtyři, a následuje Brno se třemi. S potenciálními franchisanty vedeme důkladná jednání. Potřebujeme se navzájem poznat a ujistit se, že obě strany mají shodné cíle a představy o partnerství. Pouze v tomto případě, bude spolupráce efektivní a přínosná. Každý z našich partnerů získává podpisem smlouvy exkluzivitu pro jím vybraný region, a má tak jistotu, že v dané lokalitě nebude mít konkurenci v podobě další pobočky vlastní sítě, proto je pro nás výběr správných partnerů nesmírně důležitý.
Plánujete do konce tohoto roku otevřít další pobočky?
Připravujeme otevření tří kanceláří a s dalšími partnery dokončujeme jednání o podmínkách udělení licence. Pokud se ptáte na konkrétní lokality, jedná se zejména o krajská a okresní města, která by měla doplnit páteřní síť Coldwell Banker v ČR. Rádi bychom se ke konci roku přiblížili k celkovému počtu dvaceti poboček.
Jaké plány máte na příští rok?
V příštím roce se budeme soustředit na další růst sítě a počítáme s otevřením 30 - 40 nových poboček. Neméně důležitým úkolem je stabilizace a rozvoj již otevřených kanceláří. To je úkolem zejména příslušného regionálního ředitele, oddělení podpory a rozvoje a vzdělávacího systému Coldwell Banker Univerzity. Ve spolupráci s vedením poboček nastavujeme individuální obchodní plán postavený na detailní znalosti realitního trhu v dané lokalitě. Následně pak pracujeme na jeho dosažení s využitím všech obchodních, marketingových a technologických nástrojů sítě. Z pohledu marketingové komunikace bude příští rok ve znamení budování širšího povědomí o značce mezi koncovými klienty.
Jaké máte s franchisingem cíle v ČR?
Jedním z našich hlavních cílů je získání 20% podílu na českém realitním trhu, a to v horizontu tří let. Celkový počet našich kanceláří plánujeme rozšířit na 80 až 110 v rámci celé České republiky. V říjnu 2011 jsme se stali členy Asociace realitních kanceláří, se kterou spolupracujeme i na legislativních změnách realitního oboru, např. přesunutí realitní činnosti ze živnosti volné do živnosti vázané, stejně jako je tomu např. na Slovensku, tedy s nutností praxe a prokazatelných znalostí v oboru realit.
Jak jste se dostal ke Coldwell Banker?
Vzhledem k pracovním zkušenostem z vedení nadnárodních společností jsem byl majiteli master franchisové licence pro ČR přizván ke spolupráci na rozvoji sítě Coldwell Banker na českém trh. Výzvou je pro mne především vybudování silné realitní sítě v České republice a navázání na kredit značky v zahraničí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.