Co kus, to originál

Čím se vaše módní značka liší od konkurence?
Na štítku oblečení z obchodů MISSQ nenajdete obligátní "Made In China". Naše společnost si zakládá na kvalitních materiálech a látkách. Nejde nám o kvantitu, takže každý kus oblečení prodáváme jen v omezeném počtu kusů, zhruba ve třech, pěti. Ač modely oplývají jednotnou linkou ve zdobení, která podtrhuje tuto značku, modely jsou originální, uniformita je u nás tabu. A na tom si zakládáme. Modelové řady doplňujeme nepřeberným množstvím doplňků, od kabelek, bižuterie až po pokrývky hlavy.
Komu je vaše móda určená?
Naše móda je primárně určená pro dívky a ženy ve věku od 18 do 35 let. Ale vyhledávají nás i zralé ženy mezi 30ti až 50ti, které si potrpí na trendové oblečení. Dokonce máme jednu speciální zákaznici, která i přes svých osmdesát let s velikou elegancí nosí naše modely a je opravdu krásnou chodící reklamou. Možná je toho příčinou, že její manžel byl ve své době návrhářem pro Dům módy tady v Českých Budějovicích, a jak se říká, co se v mládí naučíš, ve stáří, jako když najdeš... Takže je celkem běžné, že z obchodu odchází osmnáctiletá dívka s plesovými šaťy, managerka s kostýmkem a babička s krásným svetýrkem s fiží.
Kdo vám navrhuje modely?
Veškeré návrhy modelů pochází z autorské dílny majitelky této značky Jónas Ildikó. Ve stejném ateliéru jsou návrhy dále zpracovávány proškolenými šičkami a následně exportovány do obchodů po celé Evropě. Vše od návrhu až po realizaci je pod jejím vlastním dohledem a tudíž dobře ohlídáno.
Na českém trhu jste jen krátce. Otevřeli jste jeden vlastní obchod v Českých Budějovicích a nyní hledáte franchisanty. Jak si představujete ideálního franchisanta?
Měl by to být dobrý obchodník s citem pro krásu a pro obchod samotný. Takový, který nejen, že si vše umí dobře spočítat, ale který se o své zákaznice dokáže po všech stránkách postarat. Umí nabídnout kvalitní servis, věrnostní bonusy a ještě něco navíc. U nás v obchodu se snažíme o to, aby se zde zákaznice cítily jako doma. Naše zákaznice jsou již zvyklé, že když u nás nakupují, můžou si rovnu posedět, popovídat u dobré kávy, nebo skleničky šampaňského.
Kolik obchodů byste letos chtěli otevřít?
Pro letošní rok jsme si předsevzali otevřít 5 obchodů. Nyní dojednáváme Karlovy Vary a Prahu. Máme už představu i o dalších destinacích, ale případným návrhům na jiná místa a spolupráce se samozřejmě nebráníme.
Spolupracujete se známou modelkou Terezou Maxovou. V čem spolupráce spočívá?
Již třetím rokem jsme partnery akce Art4Kids, jejíž výtěžek jde na pomoc dětem v rámci nadace Tereza Maxová dětem. Letos poprvé jsme tuto akci propojili se značkou MISSQ a zapojili se i do módní přehlídky, která měla obrovský ohlas. S nadací chceme i nadále spolupracovat ve znění našeho interního sloganu „Hezkými věcmi pomáhat k hezkým věcem“.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.