Ženské křivky z Ameriky

Podnikatelský duch, vášeň i finanční zázemí – to jsou tři základní věci, které by měl mít zájemce o frnachisu FitCurves. „Mnoho našich franchisantů z různých částí světa měli na začátku sen mít vlastní byznys, kde by spojili příjemné s užitečným. Když narazili na nás, zjistili, že to je přesně to, co hledali,“ říká Neda Vacheva, kontaktní osoba pro licenci FitCurves. Podle ní není pro rozjezd pobočky potřeba předchozí zkušenosti z fitness. Zájemci o licenci projdou profesionálním školením.
Koncept FitCurves vznikl v USA a jako první na světě nabídl speciální 30minutové cvičení pro ženy. Jedná se o kruhový trénink o více stanovištích. Každé z nich umožňuje procvičit intenzivně jinou svalovou partii a ve výsledku pak komplexně celé tělo. A právě v tom se podle Vachevy koncept FitCurves odlišuje od tradičních posiloven.
Podle Vachevy se česká zákaznice výrazně neliší od svých kolegyň v západní Evropě a Spojených Státech. "Moderní ženy chtějí chodit na zábavné, rychlé a přitom efektivní cvičení. Zároveň chtějí mít kdykoli po ruce trenéra, který jim pomůže při jakýchkoli problémech. To vše naše posilovny nabízejí," dodává Vacheva. FitCurves má v ČR velké plány. Během 3 let zamýšlí provozovat minimálně 10 center a stát se lídrem na trhu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.