Oblečení nejen pro mladé

V Česku zatím provozujete jen vlastní prodejny. Už máte nějakého vážného zájemce o franchisovou prodejnu?
V tento okamžik nemáme žádného vážného zájemce. S hledáním jsme sotva začali. Na druhou stranu je pozitivní, že signály z českého trhu jsou takové, že zájem o naši značku je.
Kolik máte nyní otevřených vlastních prodejen a jaké jsou plány společnosti pro český trh?
V současnosti máme v Čechách 12 prodejen a v dohledné době budeme mít 14. Plány jsou tento počet zvyšovat. A to jak prostřednictvím našich poboček, tak prostřednictvím našich budoucích franchisantů.
Je značka s.Oliver určena hlavně pro mladé lidi, kteří nakupují v obchodních centrech, nebo má šanci prosadit se i na jiných místech?
Značka s.Oliver je nejen pro mladé lidi. Navíc adjektivum mladý je dnes velmi relativní a subjektivní pojem. Ano, může mít potenciál i mimo obchodní centra.
Jak si představujete ideálního franchisanta?
Subjekt se zájmem o naši značku, chutí investovat, měl by být obrněn trpělivostí. Spolupráce je totiž v tomto odvětví během na delší trať.
Jací jsou Češi zákazníci? Mění své zvyky? Dbají na trendy nebo se stále oblékají hlavně podle stavu peněženky?
Češi nejsou jiní než další středoevropské národy. Rádi se oblékají, ale berou přitom v potaz cenu a kvalitu. Uvědomění si kvality za rozumnou cenu v kontextu s určitou značkou je trendem posledních několika let. Značka hraje a bude v budoucnu hrát ještě větší roli.
PŘEČTI ČLÁNKY

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz