Dobrá zpráva pro kutily

Nově otevřený berounský market je po Kolíně a Příbrami již třetí ve středočeském kraji, který provozuje společnost OBI. Nová prodejna s plochou téměř 5 000 metrů čtverečních nabízí 67 pracovních míst a měla by tak pomoci snížit nezaměstnanost v regionu. Výstavba marketu trvala šest měsíců a je situován v komerční zóně mezi Berounem a sousedícím Královým Dvorem.
OBI tak nadále pokračuje v expanzi. V loňském roce se dočkali otevření hobbymarketu kutilové a zahrádkáři v Teplicích a ve Frýdku Místku. „Expanzi do dalších regionů plánujeme. Naší strategií je budovat širokou prodejní síť a stavbou marketů v menších městech do 50 000 obyvatel se snažíme být co nejblíže naším zákazníkům,“ komentuje otevření nové prodejny v Berouně Radan Bukva, ředitel prodeje OBI.
Letos by chtěla společnost otevřít ještě další dva markety. Při výběru vhodné lokality záleží na velikosti a místě potenciální prodejny. Prodejní plocha musí být minimálně 5 000 m², se spádovou oblastí s minimálním počtem 55 000 obyvatel a dojezdovou vzdáleností do maximálně 30 minut.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář