Dobrá zpráva pro kutily

Nově otevřený berounský market je po Kolíně a Příbrami již třetí ve středočeském kraji, který provozuje společnost OBI. Nová prodejna s plochou téměř 5 000 metrů čtverečních nabízí 67 pracovních míst a měla by tak pomoci snížit nezaměstnanost v regionu. Výstavba marketu trvala šest měsíců a je situován v komerční zóně mezi Berounem a sousedícím Královým Dvorem.
OBI tak nadále pokračuje v expanzi. V loňském roce se dočkali otevření hobbymarketu kutilové a zahrádkáři v Teplicích a ve Frýdku Místku. „Expanzi do dalších regionů plánujeme. Naší strategií je budovat širokou prodejní síť a stavbou marketů v menších městech do 50 000 obyvatel se snažíme být co nejblíže naším zákazníkům,“ komentuje otevření nové prodejny v Berouně Radan Bukva, ředitel prodeje OBI.
Letos by chtěla společnost otevřít ještě další dva markety. Při výběru vhodné lokality záleží na velikosti a místě potenciální prodejny. Prodejní plocha musí být minimálně 5 000 m², se spádovou oblastí s minimálním počtem 55 000 obyvatel a dojezdovou vzdáleností do maximálně 30 minut.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář