Pharmaland se mění na BENU

Český lékárenský trh prochází v těchto dnech velkými změnami. Od prvního dubna se totiž řetězec Pharmaland přejmenoval na BENU. Celá akce by měla být ukončená v červnu. Rozhodnutí přišlo z centrály vlastníka společnosti Pharmaland - Brocacef Holding. Změnou značky chce holandský koncern posílit jednotnou celoevropskou značku pro všech svých 2.000 lékáren a etablovat a rozvíjet nové služby a produkty.
Společnost BENU nyní v České republice provozuje 127 lékáren a z toho 35 je v rukou franchisantů. Podle Michaely Giblové, která má rozvoj franchisové sítě BENU lékáren na starosti, nemusí být franchisantem pouze lékárník. "Majiteli lékáren jsou ze sedmdesáti procent lékárníci. Zbylých třicet procent spadá na lidi, kteří mají třeba ekonomické vzdělání. Tito klienti snáze rozumí výhodám, které franchisový projekt lékárně přináší," říká Giblová.
Řetězec své pobočky provozuje po celé republice. Přesto by svou síť rád posílil na Jižní Moravě a Vysočině. Nejlepším místem pro lékárnu zůstávají obchodní a nákupní centra. "Oslovujeme lékárny nezávisle na tom, v jaké lokalitě jsou. Samozřejmě, že centra jsou nejlepší, ale jednáme i s lékárnami poliklinického typu, lékárnami na náměstích i takzvanými streetovými lékárnami," dodává Giblová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.