lékárny a zdraví

Přál jsem si pracovat svobodně a samostatně
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?
Luboš Palán je franšízantem značky Nutriadapt téměř dva roky. Jak se mu v oboru nutričního poradenství podniká?

Restart gastroprovozů díky novému směru
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.

Zákazníkům na dosah osobně i online
Vedení společnosti Nutriadapt momentálně zaměstnává navazování spolupráce s velkými firmami a zdravotními pojišťovnami i rozšiřování franšízové sítě.

S novým názvem do nové etapy
Expanze v krajských krajích, a to zejména v Čechách. Takové cíle má franšízová síť „jsme Fitness Food Menu“.

Kila dolů, byznys nahoru
Značka Naturhouse nabízí franšízantům 2 typy poboček podle lokalit, ve kterých působí. Kolik peněz je potřeba investovat do rozjetí podnikání?

Zájem o licence i služby DietaFit stále roste
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.

Klientům zlepšujeme kvalitu života
Kateřina Pauknerová vede 2 výživové poradny Nutriadapt Weight Management Clinic. Co vidí jako hlavní pozitiva podnikání jako franšízantky?

Franšíza spolupracující s lékaři
Franšízová síť pod značkou Nutriadapt funguje na trhu od loňského prosince. Jaký byl pro ni rok 2020 a co chystá dál?

Zájem zákazníků roste
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.

Naši franšízanti těží i z online prodeje
„Naše plány expanze nezměnil ani koronavirus. Stále bychom rádi dosáhli počtu 150 prodejen,“ říká Jan Gonda, master-franšízant sítě Naturhouse pro ČR a SR.

Pozici lídra chceme posilovat
„Telefonické a online konzultace jsme dříve vnímali jako doplňkovou službu. Uplynulé týdny však potvrdily perspektivu tohoto segmentu," říká Marta Nosková, jednatelka franšízové sítě Nutriadapt.

Díky dodávce jídel nacházíme nové zákazníky
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.

Franšízy z „vlastních“ zdrojů
Stávající franšízanti, jejich zaměstnanci a klienti. Právě ti dnes nejčastěji stojí za expanzí sítě výživových poraden Naturhouse.

Nová značka, nový byznys
Od loňského prosince působí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahrazuje poradny sítě Svět zdraví. Co se tím mění?

Nové služby vydělávají i franšízantům
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.

Byznys v krabičce
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?

Naši franšízanti musí mít skutečný zájem o obor
Je reálné, že se nám do konce roku 2023 podaří zdvojnásobit naši síť poraden, prozrazuje Marta Nosková, generální ředitelka konceptu Svět zdraví.

150 poboček jako cíl
V Česku a na Slovensku má značka Naturhouse 137 výživových poraden. Je jednou z nejrychleji expandujících franšíz. A hledá další franšízanty.

Zisk v krabičkách
Zajímá vás podnikání o oblasti zdravého stravování? Co takhle franšíza Body Chief s očekávanou návratností investice okolo 12 měsíců? Pro český trh hledá dva franšízanty.

Kvalitní tým je základ úspěchu
Svou poradnu sítě Svět zdraví Jitka Pavková „zdědila“ po svém bývalém spolužákovi. Dnes je jednou z nejúspěšnějších franšízantů působících v menších městech.

Nové trhy i programy
Franšíza Fitness Food Menu zavedla hned několika novinek. Týkají se domácího trhu i zahraniční expanze.