Roste zájem z Moravy

Kolik máte nyní partnerů? Bylo jich 22, když jsme spolu mluvili naposledy.
Za poslední 4 měsíce jsme uzavřeli spolupráci se třemi novými partnery. V jednom případě se jedná o Prahu, poté Střední Čechy a velice rádi jsme za nového partnera v Olomouckém kraji. Stále se nám hlásí mnoho zájemců, ale naše „síto kvality“ je poměrně přísné. Zdaleka ne s každým se na spolupráci dohodneme.
Daří se tedy expandovat i na Moravu?
Ano, jak jsem zmínil, máme nového partnera v Olomouckém kraji. V jednání je spolupráce v okrese Přerov, ale další regiony v jednání si s dovolením ponecháme pod pokličkou.
Jak hodnotíte loňský rok?
V loňském roce se uskutečnily volby do asociační rady Asociace realitních kanceláří ČR. Bezpochyby je úspěchem to, že jsem po čtyřech letech působení v této radě získal opět důvěru a i nadále zůstávám ve vedení tohoto největšího profesního sdružení. Mým jakýmsi ministerstvem, o které se starám, je oblast PR, propagace a vzdělávání realitních makléřů. Za naši společnost jsme spokojeni s rozvojem konceptu a s množstvím franchisových partnerů. Všichni naši partneři, kterým v loňském roce končila smlouva, s námi uzavřeli spolupráci na další období. To je pro nás důkazem, že náš koncept dobře funguje.
Jaké máte plány pro letošní rok?
Plány máme rozděleny do několika směrů. Začneme spolupracovat s dalšími franchisovými partnery, ovšem plán tohoto počtu nebudeme prozrazovat. Oslovuje nás totiž nemalé množství makléřů jak z klasických českých realitních kanceláří, tak ze zahraničních franchis.
Jaké chystáte novinky?
V letošním roce se soustředíme na vzdělávání makléřů více než kdy jindy. Kolega i já nadále povedeme své kurzy a přednášky jak pro naše partnery, tak pro Asociaci realitních kanceláří ČR. Vše především se zaměřením na to, aby makléři měli více klientů, více nemovitostí v portfoliu a samozřejmě více vydělávali. Někteří makléři po našich školeních zvýší počet prodejů o více než sto procent. Prostě víme jak na to a rádi své zkušenosti předáme dále.
PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.