Česká republika má velký potenciál

Vaše společnost otevřela v dubnu první obchod v kontinentální Evropě, a to v České republice. Proč padla volba právě na ni?
Česká republika se může zdát jako trochu neobvyklá volba. Ovšem pro mne splňovala všechny tři požadavky, které jsem hledal. A to za prvé, úcta k anglické tradici a jakýsi obdiv k anglickému stylu, což je důležité. Za druhé je to fakt, že zde neexistovala faktická konkurence v této oblasti. A za třetí, což je nejdůležitější, jsem zde našel schopného a zaníceného partnera. Česko chápeme také jako křižovatku mezi východem a západem Evropy. Byli jsme přesvědčeni o tom, že zde se budeme moci velice rychle dostat do povědomí potenciálních zákazníků, kteří Prahou projíždějí z východní Evropy. Jsou to rostoucí trhy a v Praze zároveň nemáme již zmiňovanou konkurenci. Může se nám tak velmi rychle podařit stát se velkým hráčem na trhu.
Jakým způsobem hodláte v České republice expandovat. Bude to formou klasického franchisingu?
Jedná se v podstatě o způsob partnerství. Když jsme jednali o tom, jak rozšířit značku do kontinentální Evropy, přišel český partner s byznys plánem, který jsme schválili a společně jsme ho také finalizovali. V rámci tohoto plánu uvádí náš partner, že na tomto trhu je hned několik příležitostí, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Rozšiřování bude probíhat na základě toho, jak se bude dařit našemu prvnímu obchodu, jak budou investoři schopni postupovat dále. Troufám si odhadnout, že vzhledem k tomu, že se nám daří, bude rozvoj rychlý.
Váš zdejší Marter franchisant bude prodávat licence na provozování obchodů pod Vaší značkou klasickým franchisantům? Nebo bude mít na starosti otevírání všech Vašich obchodů v České republice?
Začneme s tím, že pan Čmelík bude tím jediným, kdo bude otevírat obchody pod naší značkou v Česku a na Slovensku. Uvidíme, jak to půjde. Věříme, že v tomto ohledu dokážeme být flexibilní a přizpůsobit námi nastavený model okolnostem. Naším cílem je ustavit „áčkovou“ značku na novém trhu. To je tím největším důvodem, proč si prozatím chceme ponechat kontrolu nad vývojem značky. Samozřejmě, že našemu partnerovi věříme a jsme přesvědčeni, že jeho byznys pošlape.
Takže zde existuje možnost, že za nějaký čas budete hledat dalšího franchisanta v České republice?
Ne, budeme zde působit ve spolupráci s jedním partnerem.
Jaké výsledky v České republice očekáváte v horizontu zhruba tří let?
Přesná čísla Vám neřeknu, a to ani co se týče počtu. Vše se bude odvíjet od jejich úspěšnosti. Myslím si však, že už ten začátek je velmi nadějný.
Říkal jste, že chcete expandovat i na Slovensko. O jaké evropské země máte dále zájem?
Ačkoli zde již v současné době evidujeme velký zájem o naše produkty, s expanzí bych nespěchal. To není naším cílem – začít příliš moc věcí příliš brzy. Snažíme se, aby si zde náš partner vybudoval silnou pozici, než budeme dále síť našich prodejen rozšiřovat. Již dnes máme zájemce o spolupráci z téměř všech evropských zemí.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.