První franchisový obchod na dohled

Letos máte v plánu otevřít jednu franchisovou provozovnu. V jaké jste nyní fázi?
Jednáme s několika zájemci, zejména z řad našich současných odběratelů, o podmínkách. Věříme, že prodejnu ještě letos v předvánočním období nebo nejpozději se začátkem sezony jaro 2013, první franchisant otevře. Nicméně raději počkáme na toho správného člověka, než abychom prodejnu otevřeli za každou cenu.
Uvažujete o expanzi do zahraničí?
V horizontu tří až pěti let předpokládáme první prodejny také na Slovensku, kam momentálně zasahujeme prostřednictvím našeho e-shopu. O dalších státech zatím neuvažujeme, respektive aktivně se o expanzi jinam nesnažíme, nicméně to samozřejmě možnost navázání spolupráce se zahraničními zájemci nevylučuje.
Jak si představujete ideálního franchisanta?
Naše představa ideálního franchisanta je taková - pravděpodobně žena krátce po období rodičovské dovolené, která dříve pracovala na vedoucí nebo manažerské funkci, avšak i v souvislosti s mateřstvím pro ni dříve vykonávaná práce není úplně uspokojující a hledá práci, kde by mohla uplatnit své pracovní zkušenosti. Provozovat naši prodejnu potom pro takovou ženu znamená jednak příjemný obor a práci s krásnými věcmi, a zároveň je to možnost, jak se sama realizovat ve vlastním podnikání, ale přitom s podporou a zázemím značky.
Jakým způsobem franchisanty vyhledáváte?
Předpokládáme, že zpočátku se zájemci o franchisu najdou zejména v řadách našich zákazníků, proto informace o franchisovém konceptu zveřejňujeme na našich internetových stránkách, využíváme však i inzerci v časopisech zaměřených na podnikání.
Zakládáte si na kvalitě oblečení na hranici zakázkové výroby. Mnozí mladí rodiče ale mají hluboko do kapsy. Nebojíte se, že Vám tento model potenciální zákazníky spíše odradí. Mnoho lidí totiž na dětském oblečení spíše šetří.
Vzhledem k tomu, že jsme na trhu již dvanáct let s neustálým, byť ne raketovým, růstem, soudím, že uspět lze. Podstatné je uvědomit si, že ceny našich oblečků jsou možná na první pohled o něco vyšší, nicméně v poměru ke kvalitě je zboží velmi cenově dostupné. A je stále více zákazníků, kteří toto vědí, a jsou rádi, že mohou nakupovat zboží české výroby a spolehnout se na jeho kvalitu.
Jakým způsobem se snažíte zvyšovat povědomí o Vaší značce? Jak důležitá je podle Vás reklama, marketing?
Ze zkušeností, které jsme za dobu působení na trhu nasbírali, pro nás vyplynulo, že nejlepší reklama je kvalitní výrobek a tím spokojený zákazník, ostatní už přijde samo. Běžné reklamní nástroje, jako je inzerce na internetu nebo v novinách, pro náš obrat nikdy neměly výrazný význam, proto jich využíváme jen zřídkakdy a když, tak naprosto cíleně – vzorky v boxech předávaných maminkám v porodnici, nebo reklama na webu zacíleném na miminka a batolata, tak aby byla reklama co nejvíce efektivní. Z ostatních marketingových aktivit samozřejmě využíváme prezentaci na veletrzích a nejrůznějších akcích pro děti, lokální marketing nebo vzájemnou podporu s jinými firmami.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.