Příští rok až pět nových prodejen

Když jsme spolu mluvili naposledy, měli jste podepsané další dvě franchisové smlouvy. Jaká je situace nyní?
Pravdou je, že letošní rok jsme otevřeli již dvě franchisové prodejny. Jedná se nachází v Černošicích a druhá v Teplicích. Vedle toho máme před podpisem minimálně jedné další smlouvy.
Jaké máte plány pro příští rok?
Plánujeme další expanzi. Rádi bychom otevřeli tři až pět nových prodejen.
Do jakých lokalit se Váš koncept hodí?
Zkušenosti ukazují, že i menší města s počtem obyvatel kolem dvaceti pěti až třiceti pěti tisíci mají výborný potenciál. Obchodní centra nabízejí ještě stále předražené pronájmy a ekonomicky projekty nevycházejí zajímavě.
Jaká je konkurence na trhu?
Přímá konkurence je menší, ale je samozřejmě spoustu prodejců dětského oblečení. Situace proto není jednoduchá.
Zakládáte si na kvalitě oblečení. Mnozí mladí rodiče ale mají hluboko do kapsy. Nebojíte se, že Vám tento model mnoho potenciálních zákazníků spíše odradí? Lidé totiž na dětském oblečení spíše šetří.
Kvalita je pro nás nejdůležitější, ale samozřejmě se snažíme ceny držet co možná nejníže, aby si naše produkty mohlo dovolit co nejširší spektrum zákazníků. Stále sledujeme zvyšující se trend prodejů, což je pro nás významným signálem, že zákazník si cení kvalitu a touto cestou se budeme ubírat i nadále.
PŘEČTI ČLÁNKY

Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz