V kuchyni s franchisou

Studia KUCHYNĚ gorenje tak potvrdila svůj cíl pokrýt celé území České republiky, a to zejména svou přítomností ve velkých měst. Momentálně má firma na tuzemském trhu 16 franchisových poboček, čtyři další pak provozuje sama. I karlovarská prodejna je v rukou franchisanta, stejně na tom pak bude i pražské studio na Zličíně.
Plány na rozšiřování pobočkové sítě má však firma i pro rok 2013. “V příštím roce bychom chtěli otevřít minimálně další tři kuchyňská studia,“ říká Regina Netolická, marketingová manažerka pro ČR. Dle svého vyjádření splnily KUCHYNĚ gorenje v roce 2012 svůj prodejní plán. Z pohledu vnímání značky došlo ke zvýšení povědomí o značce. Na českém trhu je značka KUCHYNĚ gorenje pojímána jako cenově dostupná, designová, nadčasová a kvalitní. “Cenová dostupnost byla velmi důležitá, neboť máme kuchyně jak pro střední, tak i pro vyšší cenový příjem, každého zákazníka umíme uspokojit a to hlavně díky rozmanitosti materiálů,“ doplňuje Netolická.
Společnost Gorenje, která má na českém trhu více než šedesátiletou tradicí, patří mezi výrobce domácích spotřebičů. KUCHYNĚ gorenje se zaměřují na výrobu kompletního sortimentu kuchyňského nábytku a vybavení kuchyní.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář