V kuchyni s franchisou

Studia KUCHYNĚ gorenje tak potvrdila svůj cíl pokrýt celé území České republiky, a to zejména svou přítomností ve velkých měst. Momentálně má firma na tuzemském trhu 16 franchisových poboček, čtyři další pak provozuje sama. I karlovarská prodejna je v rukou franchisanta, stejně na tom pak bude i pražské studio na Zličíně.
Plány na rozšiřování pobočkové sítě má však firma i pro rok 2013. “V příštím roce bychom chtěli otevřít minimálně další tři kuchyňská studia,“ říká Regina Netolická, marketingová manažerka pro ČR. Dle svého vyjádření splnily KUCHYNĚ gorenje v roce 2012 svůj prodejní plán. Z pohledu vnímání značky došlo ke zvýšení povědomí o značce. Na českém trhu je značka KUCHYNĚ gorenje pojímána jako cenově dostupná, designová, nadčasová a kvalitní. “Cenová dostupnost byla velmi důležitá, neboť máme kuchyně jak pro střední, tak i pro vyšší cenový příjem, každého zákazníka umíme uspokojit a to hlavně díky rozmanitosti materiálů,“ doplňuje Netolická.
Společnost Gorenje, která má na českém trhu více než šedesátiletou tradicí, patří mezi výrobce domácích spotřebičů. KUCHYNĚ gorenje se zaměřují na výrobu kompletního sortimentu kuchyňského nábytku a vybavení kuchyní.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář