Exkluzivní domácnost

Firma Potten & Pannen – Staněk se rozhodla rozšířit počet poboček na tuzemském trhu. I proto připravuje franchisový koncept. Společnost v současné době v České republice provozuje 7 prodejen. Kromě 2 velkoobchodů má 4 vlastní reprezentativní prodejny v Praze a partnerskou pobočku v Olomouci. Zákazníci mohou nalézt také 1 obchod ve slovenské Bratislavě.
Potten & Pannen – Staněk je dovozce a prodejce značkových kuchyňských a domácích potřeb renomovaných výrobců. Do jeho portfolia patří například světové značky Zwilling J.A. Henckels, Rosenthal, Christofle, Lalique, Brita nebo GreenPan. Dále zastupuje značky jako například Emile Henry, Rösle, VacuVin, FrancisFrancis, KitchenAid, Playmarket a další.
Na český trh společnost Potten & Pannen – Staněk vstoupila v roce 1992. V roce 2005 otevřela prostřednictvím dceřiné společnosti novou pobočku ve slovenské Bratislavě. Do dalších let plánuje rozšiřovat další prodejny, především v Česku.
>Pro více informací kontaktujte redakci portálu.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář