Domy na kolečkách

Realitní trh se utápí poslední roky v krizi. S tím se musí poprat i společnost Marvel, která prodává mobilní domy. Vypořádává se s ní však celkem úspěšně. V Ústí nad Labem otevřela další franchisovou pobočku, čímž se dostala blíže k zákazníkům na severu Čech. A plány s dalším rozvojem má více než smělé.
„Dařilo se nám poměrně dobře. Starší pobočky si udržely svoji zajímavou výkonnost z let minulých,“ říká jednatel společnosti Marvel – International Zdeněk Spáčil s tím, že svoji činnost loni také zahájily nové pobočky v Mukařově u Prahy a Jindřichově Hradci. Marvel letos plánuje otevřít prodejny zejména v Jihomoravském kraji a na Slovensku v Bratislavském, Banskobystrickém nebo Košickém kraji. „Chceme se soustředit na stabilizaci nových poboček a co nejrychlejší dosažení obchodních výsledků minimálně se rovnajícím pobočkám starším,“ dodává Spáčil.
Důraz na kvalitu a zlepšování služeb pro zákazníky zůstává pro Marvel prioritou i pro rok 2013. Zvláštní pozornost chce také věnovat spolupráci s komerčními ubytovateli. To podle Spáčila přináší dobré obchodní příležitosti pro franchisové partnery. O franchisovou licenci zaznamenává firma zájem, ale díky specifičnosti podnikání není franchisa pro každého. Nejlépe se uplatní zájemci, kteří už mají zkušenosti v realitním byznysu.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář