Blíže franchisantům i zákazníkům

Mobilní dům od společnosti Marvel můžeme nyní najít nejen v jejích pobočkách, ale také u obchodních domů OBI. Marvel rozjel jarní marketingovou kampaň, jejímž cílem je dostat více zákazníků do svých prodejních center. Před sedmi hypermarkety OBI tak mohou lidé navštívit a prohlédnout si vzorové mobilní domy, které společnost nabízí. Kampaň začala 8. dubna a potrvá do 1. července. Během prvních čtyř týdnů domy navštívilo přes 7 tisíc návštěvníků. Marvel na trhu působí již pět let a za tuto dobu se mu podařilo prodat více než 1000 domů.
Marvel prodává své domy na šesti místech České republiky, z čehož čtyři obchody jsou provozovány franchisovými partnery. S počtem vlastních poboček je firma spokojená a letos by ještě chtěla otevřít jednu až dvě franchisové. Plánem je rozšířit prodejní centra v Plzeňském, Karlovarském, Libereckém a Jihomoravském kraji. Jednání jsou zatím v počátečním stavu nebo ještě neprobíhají. Společnost se také aktuálně soustředí na expanzi na Slovensko, kde je prioritou vytvoření franchisového centra v Bratislavském kraji. „V současné době připravujeme informační a náborovou kampaň pro majitele realitních kanceláří v Bratislavském kraji,“ doplňuje jednatel firmy Marvel mobilní domy Zdeněk Spáčil.
Dalším prostředkem, jak zviditelnit franchisový systém, je účast Marvelu na Dnech otevřených dveří franchisových konceptů, který pořádá Česká asociace franchisingu v posledním květnovém týdnu. Všichni zájemci, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, co obnáší spolupráce na bázi franchisingu s franchisovou značkou Marvel, mohou navštívit její centrálu 29. května v Rožnově pod Radhoštěm. Zdeněk Spáčil komentuje účast slovy:„Tento krok vítáme jako další praktickou možnost zviditelnění a propagace našeho franchisového systému. Jaký bude mít konkrétní dopad, uvidíme koncem května.“

PŘEČTI ČLÁNKY

„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář