Blíže franchisantům i zákazníkům

Mobilní dům od společnosti Marvel můžeme nyní najít nejen v jejích pobočkách, ale také u obchodních domů OBI. Marvel rozjel jarní marketingovou kampaň, jejímž cílem je dostat více zákazníků do svých prodejních center. Před sedmi hypermarkety OBI tak mohou lidé navštívit a prohlédnout si vzorové mobilní domy, které společnost nabízí. Kampaň začala 8. dubna a potrvá do 1. července. Během prvních čtyř týdnů domy navštívilo přes 7 tisíc návštěvníků. Marvel na trhu působí již pět let a za tuto dobu se mu podařilo prodat více než 1000 domů.
Marvel prodává své domy na šesti místech České republiky, z čehož čtyři obchody jsou provozovány franchisovými partnery. S počtem vlastních poboček je firma spokojená a letos by ještě chtěla otevřít jednu až dvě franchisové. Plánem je rozšířit prodejní centra v Plzeňském, Karlovarském, Libereckém a Jihomoravském kraji. Jednání jsou zatím v počátečním stavu nebo ještě neprobíhají. Společnost se také aktuálně soustředí na expanzi na Slovensko, kde je prioritou vytvoření franchisového centra v Bratislavském kraji. „V současné době připravujeme informační a náborovou kampaň pro majitele realitních kanceláří v Bratislavském kraji,“ doplňuje jednatel firmy Marvel mobilní domy Zdeněk Spáčil.
Dalším prostředkem, jak zviditelnit franchisový systém, je účast Marvelu na Dnech otevřených dveří franchisových konceptů, který pořádá Česká asociace franchisingu v posledním květnovém týdnu. Všichni zájemci, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, co obnáší spolupráce na bázi franchisingu s franchisovou značkou Marvel, mohou navštívit její centrálu 29. května v Rožnově pod Radhoštěm. Zdeněk Spáčil komentuje účast slovy:„Tento krok vítáme jako další praktickou možnost zviditelnění a propagace našeho franchisového systému. Jaký bude mít konkrétní dopad, uvidíme koncem května.“
PŘEČTI ČLÁNKY

„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář