Kosmetika z Provence

Luxusní francouzská kosmetika L’Occitane si dokázala mezi českými a slovenskými zákazníky vybudovat trvalé místo. Pro svůj rozvoj využila i formu franchisové spolupráce, ale zatím jsou otevřeny 2 franchisové obchody na Slovensku. Momentálně společnost L’Occitane připravuje nový koncept SPA by L’Occitane.
„Cestou nového konceptu SPA by L’Occitane jsme se rozhodli jít z důvodu postupné naplněnosti kapacity trhu pro naši firmu. Nový koncept by se měl otevřít v ČR i na Slovensku,“ přibližuje plány manažerka značky Eva Vidová. Ohledně franchisové splupráce zaznamenává L’Occitane zájem, ale soustředí se především na vlastní prodejny. Těch v současnosti provozuje 12 u nás a 3 na Slovensku. Jelikož společnost prodává luxusní zboží, zaměřuje svůj rozvoj především v obchodních centrech, kde je dostatečná fluktuace lidí a nejsnazší přístup.
Konkurence na trhu kosmetických firem se v poslední době více stupňuje. „Přímá konkurence, která by byla paralelní s naším konceptem, na trhu není, avšak i přesto se musíme s konkurencí potýkat. Sázíme na produkty z unikátních ingrediencí a pravou francouzskou tradici,“ dodává Eva Vidová s tím, že problémem je též malá koupěschopnost lidí, a tak se L’Occitane koncentruje především ve velkých městech.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Ivana a Ivan Dischingerovi otevřeli v Plzni pobočku franšízové sítě Broker Point Premium. Jak skloubili zázemí silné značky s vlastní vizí a zkušenostmi?
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.