Jak se daří konkrétně jednotlivým značkám Max Mara, Weekend Max Mara, Marella, iBlues, Marina Rinaldi a Liu Jo? Které jsou nejúspěšnější?
Dlouhodobě nejstabilnější pozici na trhu má – i vzhledem ke své historii - zn. MaxMara, která v posledních letech zaznamenává stálý růst. Rovněž značka Marina Rinaldi, zaměřující se na luxusní oděvy ve větších velikostech, si na našem trhu našla svou stálou, spokojenou klientelu. Největší rozmach momentálně zaznamenává zn. Weekend Max Mara, která je u nás přítomna od roku 2008. Za poslední rok byly v ČR otevřeny dva nové franchisové butiky této značky a 12.června byl ve spolupráci s naší společností velmi úspěšně otevřen nový flag ship store značky Weekend Max Mara v ulici Na Příkopě 22 v Praze.
Jak byste popsala konkurenci na trhu?
Konkurence je v oblasti módy každým rokem silnější. Na trh vstupují nové a známé značky. Naší výhodou je, že značky z holdingu Max Mara Fashion Group mají vybudovanou silnou pozici na trhu, jsou dobře zapsány v povědomí klientů a nabízí kvalitní produkt. Velký důraz také klademe na perfektní servis ve všech našich prodejnách.
Do jakých měst je nejlépe koncepty módních značek směřovat a proč?
Všechny námi zastupované italské módní značky se cenově řadí mezi středně-vyšší až luxusní, v případě zn. MaxMara, a proto kladou i vyšší požadavky na kupní sílu vybrané lokality. Pro monobrandové franchisové butiky jsou proto vhodnější větší krajská města. V okresních městech se lépe uplatní vybrané linie jednotlivých značek, které lze zařadit do mixu multibrandových butiků.
Jaký je rozdíl mezi trhem zde a na západě či v jiných státech, kde značky působí?
Česká klientela je poměrně konzervativní, nepodléhá tolik módním trendům jako je tomu na západě či v Itálii a dbá stále více na kvalitu zboží.
Jaký je o franchisové značky zájem? S jakými problémy se franchisanti nejčastěji potýkají?
Během celého roku zaznamenáváme průběžný zájem o naše značky z Česka i Slovenska. V případě otevření franchisového butiku je klíčovým výběr vhodné lokality a prostor, které musí být schváleny centrálou značky. Pro úspěšný start butiku je dobrá lokalita zásadní a v některých případech se proto jedná o dlouhodobý proces. Franchisanti během celého procesu budování a otevření obchodu dostávají rozsáhlou asistenci jak od naší agentury tak od mateřské společnosti. Samotný provoz butiku, zajištění kvalitního personálu a vytvoření vlastní klientely je však plně v rukou franchisanta a jako každé podnikání – práce na plný úvazek.
Jak se daří módním značkám na Slovensku?
Oproti českému trhu dávají zákazníci na Slovensku větší důraz na postavení značky a módnost oděvů a proto odsud zaznamenáváme stále větší zájem i o naše značky. Zejména Liu.Jo je na tomto trhu stále oblíbenější, prostor pro růst vidíme i u značek Marella a Weekend Max Mara.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.