Expanze s franchisou

Už od roku 2002 mohou lidé pořídit různorodé zboží do domácnosti v řetězci Electro World, který mimo rozvoje pomocí vlastních poboček zpřístupnil podnikatelům i možnost pořídit si franchisovou licenci. Ve fiskálním roce 2012/2013, který skončil 30. dubna loňského roku, otevřela společnost 2 franchisového obchody a franchising bude hrát významnou roli i v budoucnu.
Do dalších let si společnost Electro World mimo jiné za prioritu vytyčila posílení konceptu vyšším počtem distribučních kanálů a urychlení expanze. Jak uvedla firma ve výroční zprávě, pomoci by k tomu mělo nejen otevření nových prodejen, ale také rozvoj franchisy. Během daného fiskálního roku zaznamenala společnost tržby za prodej zboží ve výši 3,5 miliardy korun, což je meziročně o 8,3 % více.
Velmi důležitý je pro řetězec Electro World i internetový obchod, který funguje pro prodej zboží už více než 6 let. Vedle běžného prodeje jsou tak pobočky vybaveny i pro tzv. pick up, kde si může zákazník vyzvednout objednání přes internet ještě tentýž den. Internetový obchod se stal nejrychleji rostoucím prodejním kanálem. „Pokud chce být firma úspěšná, měla by provozovat kamenné prodejny, výdejny i e-shop ve velmi úzké synergii, nám se tento koncept osvědčil,“ uzavírá Michal Berg, finanční ředitel Electro World.

PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem