obchod - různé

Husse hledá u franšízantů hlavně kvalitu
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.

Návrat legendární značky
Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.

Černé zlato ve franšíze
Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.

Striktní pravidla jsou v síti nutná
Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.

Levná franšíza pro elegány
Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.

Byznys s hnědočerným zlatem
Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.

Láska a péče jako know-how
Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.

I Adidas chce blíž k lidem
Německá značka sportovního oblečení a bot se chce zaměřit na digitální trh a globální kontrolu svých 13 tisíc franšízových poboček.

Byznys pro domácí mazlíčky
Švédská franšízová síť pro prodej krmiva Husse roste v celé Evropě, i v ČR už má díky 24 franšízám pokryté takřka celé území.

Podnikání na plný plyn
Česko je automobilová velmoc, prodej a péče o osobní vozidla tak přináší mnoho příležitostí pro podnikatele. Chcete zkusit autofranšízu?

Náš pes, s Husse náš pán
Švédská značka Husse slaví 30 let na trhu. Franšízová síť je i u nás s 24 distributory lídrem v doručování krmiv pro psy a kočky.

Podnikání s autovýrobky
Největší polský řetězec automobilových prodejen LucArt Automotive nabízí českým podnikatelům franšízové licence. Minimální rozloha obchodních prostor je 50m².

Auto-moto na dobré vlně
Síť autoservisů BestDrive oslavila 20 let na franšízovém trhu. Mezi další rostoucí značky z oblasti automobilového obchodu patří servisy Euromaster nebo čistírny vozů MaxDrive.

Krmivo pro byznys
Švédský výrobce a distributor suchých a mokrých krmiv pro domácí zvířata Husse prošel rebrandingem. Mezinárodní koncept má v Česku 23 franšízantů.

Baterie k podnikání
Polská franšíza LucArt Automotive má zájem proniknout na tuzemský trh. S českými franšízanty momentálně vede jednání o udělení licence.

Na plný plyn
Posílit pozici v Plzni, Praze a Ostravě. K tomu se rozhodla franšízová síť autoservisů a pneuservisů BestDrive.

Byznys pod kapotou
České silnice jsou plné automobilů. A všechny potřebují čas od času vyměnit olej či baterii. To je šance pro partnery značky LucArt.

Miliardové tržby
Majitel jedné z nejrozsáhlejších sítí zvyšuje i nadále tržby. TETA drogerie zase počet poboček.

Posilování na Moravě
Síť elektroprodejen Euronics stále rozšiřuje svou síť, a to i tu franšízovou.

Letos s novou strategií
Jaká je situace na trhu s krmivy a doplňky nám v Rozhovoru týdne prozradila Andrea Konečná, spolumajitelka společnosti KONY Trade, která u nás rozšiřuje síť obchodů Husse.

Stabilní rozvoj
Síť obchodů pro domácnost ORION - český obchod pro domácnost se rozhodla klást větší důraz na rozvoj pomocí franchisy. Jednatel společnosti Jiří Doubek komentuje další cíle firmy v Česku a na Slovensku.