Jednáme přímo

Jak se dařilo společnosti Directreal v loňském roce?
Jsem rád, že můžu konstatovat, že rok 2013 byl pro naši realitní síť skutečně úspěšný. Zájem o vytváření nových poboček stále roste, našim makléřům se podařilo zrealizovat rekordní počet obchodů, od klientů dostáváme množství pozitivních referencí. I tyto úspěchy jsou hnacím motorem, který nás nutí stále se zlepšovat a zároveň v nás vyvolává zodpovědnost za ještě lepší výsledky naší práce.
Jaký je zájem o franchisovou licenci Directreal? Jací jsou franchisanti?
Zájem o naši licenci bychom mohli v průměru vyčíslit na 5 zájemců měsíčně. Důležité pro nás však není ani tak množství reakcí, ale lidi, co za nimi stojí. Největší důraz při udělování licencí klademe na to, abychom se s potenciálním franchisatnem shodli na naší filozofii. Musí s námi sdílet stejné hodnoty, vize a řidit se s podobnými principy. Raději si vybíráme vhodného partnera déle, protože 100% shoda je pro nás nejpodstatnější. Jestliže se bavíme s člověkem, který má zájem podnikat v oblasti realit, nebojí se nových věcí a chce si nechat poradit a přijmout naše know-how. Víme, že jsme spolu na začátku úspěšné cesty.
Vstoupili jste také na český trh. Jak se Vám zde daří?
V České republice jsme začali s prodejem franchisové licence minulý rok. Za toto období se nám na vlastní kůži potvrdilo to, o čem jsme měli informace už před vstupem na tento trh. Je na něm cítit přetlak realitních kanceláří, což se odrazuje i na postojích klientů. Ti jednotlivým kancelářím nedůvěřují, mají problém s podpisem smluv, a to nehovořím o exklusivních smlouvách. Stejný problém vnímáme i ze strany potenciálních franchisantů. Zatím jsme nenašli ty správné lidi, s kterými bychom se dokázali shodnout na společné filozofii a tvorbě jedné značky.
Jak byste srovnal trh realit v ČR a na Slovensku?
Jak jsem již řekl, český trh je ovlivněný větší konkurencí, která se odráží na jednání klientů. Je víc náročné vybudovat si tam vztah mezi klientem a makléřem, lidi jsou více spekulativní, Samotná podnikatelská i obchodní etika je na českém trhu, dovolím si říct, horší. Slováci jsou otevřenější a v uplynulých letech se pozice realitních makléřů na slovenském trhu podstatně posilnila, což nás upřímně těší.
Co plánuje Directreal pro tento rok?
Naším hlavním cílem je ještě větší posílení naší pozice na Slovensku. Máme v plánu otevřít další pobočky a zestabilizovat se i v lokalitách, kde zatím nemáme zastoupení. Stále hledáme vhodné partnery na udělení licence v České republice, kde bychom rádi obsadili taktéž pozici master-franchisanta, který by spravoval všechny další pobočky Directreal na českém trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.