Cvičební franchisa

Společnosti, které rozjíždějí fitness centra, si pro jejich rozvoj vybírají především franchisovou spolupráci. Franchisovou pobočku tak vede člověk, co má k fitness programu blízko a lépe ji rozvíjí. Podobně fungují i franchisová centra Hany Bany, která se vyznačují tréninkovým systémem spočívající v kombinaci strojů Powerplate, VacuShape a kardio zóny.
Franchisovou licenci Hany Bany drží společnost Laut, která se stará o celkový rozvoj značky. „V prvních měsících roku jsme zaznamenali u některých poboček několika procentní nárůst tržeb. Zvedla se také poptávka po spolupráci s naší značkou,“ komentuje výsledky Jakub Šigut, jednatel firmy Laut. Klienky mohou fitness navštívit už na 14 místech republiky, především na jižní Moravě a v Praze. „Plánujeme otevřít letos ještě další 3 pobočky,“ dodává Jakub Šigut.
Firma se musí i vypořádávat i s konkurenčními společnostmi, které na trhu přicházejí s různými fitness programy. Ač je konkurence příhodná, na trh vstupují i špatné koncepty, které kazí obraz fitness center. „Bohužel díky možnosti provozování fitness centra jako živnosti volné, se do této oblasti dostávají lidé s minimální znalostí oboru s vidinou velkého zisku. To má dopad na kvalitu služeb a špatnou informovanost zákazníka,“ uzavírá Jakub Šigut.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.