Partner ve velkoobchodu
Módní a lifestylová značka s.Oliver dokončila v České republice velkoobchodní expanzi do sítě hypermarketů Globus. V současné době je dámská a pánská móda s.Oliver v prodeji ve třinácti obchodech typu shop-in-shop. Design s.Oliver je součástí tzv. Fashion Stores. Podobná spolupráce funguje už v Německu. Společnost s.Oliver se také nebrání rozvoji na bázi franchisy.
Síť hypermarketů Globus se rozhodla výrazně posílit nabídku značkové módy ve stylovém konceptu. „S růstem plochy i prvními prodeji jsme maximálně spokojeni. Pro takto velký projekt je pro nás Globus velmi dobrým partnerem. Vybrali jsme si ho také proto, že jeho prodejny najdou zákazníci prakticky ve všech regionech. I do budoucna jsme nakloněni dalším možnostem rozšíření vzájemné spolupráce,“ konstatuje Vladislav Hypš, Country Manager s.Oliver pro Českou republiku a Slovensko. Společně se značkou s.Oliver sdílí plochu Fashion Stores značky Lerros, Lee a Wrangler.
Globus představuje pro s.Oliver strategického partnera v oblasti velkoobchodu. Vzhledem k relativní saturaci na poli maloobchodu se módní řetězec v posledních dvou letech zaměřil právě na posílení velkoobchodních prodejů. Výraznější expanze za tuto dobu vedla k významnému navýšení velkoobchodního obratu.
I přesto, že s.Oliver se zaměřil především na velkoobchodní spolupráci, nebrání se ani rozvoji maloobchodních jednotek pomocí franchisingu. „Podmínky pro vstup jsou náročné pro potenciální franchisanty a jakmile parner zjistí, co je potřeba realizovat, couvne,“ dodává Vladimír Hypš s tím, že podmínky pro velkoobchodní prodej jsou v této těžké době pro textilní maloobchod příznivější.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz