Pohyb pro malé i velké
Míst, kde si mohou děti hrát a rozvíjet své schopnosti, v Česku chybí. Ať už venkovní činnosti pro děti poskytují státní instituce či soukromé společnosti, není pro rodiče jednoduché najít pro děti volné místo, kde by si hrály. Na nezájem si tak nemůže stěžovat firma FunLand, která drží master-franšízovou licenci konceptu The Little Gym pro Česko a Slovensko. Program je založen na pohybových aktivitách pro nejmenší.
První pobočka The Little Gym byla otevřena v Praze a příští rok oslaví v březnu už 5 let. „Podařilo se nám úspěšně etablovat na českém trhu. Podařilo se nám získat trvalou přízeň malých i velkých klientů, což je základem úspěchu,“ dodává pro Franchising.cz jednatel firmy FunLand David Mašát. Pražské centrum získalo též ocenění za jedno nejlepších jak od evropské centrály, tak od mateřské společnosti The Little Gym v USA.
Franšízový rozvoj u konceptu The Little Gym není brán jako rychlá expanze po celém Česku, dokazují to i zatím jedna pobočka v Praze a jedna v Bratislavě. Firma totiž klade především důraz na získávání a hlavně udržování klientů. „Bratislavská pobočka je na trhu dva a půl roku a stále je v růstové fázi, což pro nás znamená velmi potěšující fakt, že ještě nedosáhla svého maximálního potenciálu,“ říká David Mašát.
Společnost uvažovala i o centrech v dalších krajských městech. Díky tomu, že licence neprodává, ale uděluje, nepodařilo se jí najít žádnou vhodnou firmu, které by licenci The Little Gym dala, i přes velký zájem. „Jednali jsme s mnoha kandidáty, ale s žádným jsme nedospěli do fáze podpisu franšízové smlouvy. V tuto chvíli jsme v závěrečné fázi jednání s kandidáty v Ostravě a Brně. Věříme, že v nejbližší době budeme moci oznámit rozšíření naší sítě i do těchto měst,“ doplnil David Mašát.
Mimo školek existuje málo míst, kde by děti mohly upustit svou energii ve formě cvičení. Trend se však začíná obracet a všímá si toho i David Mašát. „Na trhu se objevila řada nových druhů cvičení a jiných aktivit pro děti. Jsme rádi, že se nabídka kvalitního cvičení pro klienty v tomto směru rozšiřuje.“
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.