Pokrýt celou republiku

Jak se ve Vašem byznysu projevilo oživení realitního trhu?
V důsledku oživení české ekonomiky a historicky nejnižších úrokových sazeb začíná rezidenční trh s nemovitostmi v roce 2015 opravdu vykazovat známky růstu. V podnikání, z perspektivy našich franšízových partnerů - ERA realitních kanceláří, se letošní dosavadní vývoj realitního trhu projevuje nejzřetelněji v podobě nárůstu počtu prodaných nemovitostí, který činí v průměru 10% oproti stejnému období v roce 2014. Pozitivní trend na trhu s nemovitostmi vždy nějakým způsobem ovlivňuje veškeré realitní kanceláře a podnikatelské subjekty působící v realitním oboru a v takovémto období často registrujeme jejich zvýšené odhodlání k rozšíření a zefektivnění svého podnikání. Aktuální trend má tudíž určitý vliv rovněž na rozšiřování celé franšízové sítě ERA Reality, jelikož franšízing byl vždy jednou z alternativ jak rozšíření a zefektivnění svého podnikání dosáhnout.
Kdy se můžeme těšit na nejbližší otevření nových provozoven?
Jedním z našich prioritních cílů při expanzi sítě ERA Reality je vstup do neobsazených regionů za účelem plošného pokrytý celé ČR a v průběhu června a července budou nově otevřeny ERA provozovny v Českých Budějovicích, Pardubicích a Olomouci.
Jaké jsou požadavky vůči franšízantům, a to jak kapitálové, případně prostorové?
Počáteční investice franšizanta musí být obecně vždy v dostatečné výši na pokrytí předem společně plánovaných nákladů. Pro úspěšnou budoucí spolupráci je klíčové ještě před udělením franšízové licence s každým novým partnerem společně definovat jeho potřeby, cíle, možnosti a očekávaný obrat, což má přímý vliv na výši potřebné počáteční investice a její návratnost. Portfolio našich partnerů je široké a dnes ho tvoří podnikatelé, kteří již dříve provozovali různě velké realitní kanceláře, nebo do realitního oboru vstoupili nově a vzhledem k jejich rozdílným potřebám a ambicím se lišila také jejich počáteční investice. V průměru se však celková investice pohybuje mezi 250 až 500 tisíc korun Kč.
Co mohou vaši franšízanti od vstupu do sítě čekat?
Více něž 43 let ověřený podnikatelský koncept v realitách a příležitost využívat sdílenou marketingovou strategii a zázemí značky ERA, která je dnes jednou z nejsilnějších realitních společností na světě. Součástí konceptu jsou unikátní vzdělávací systémy a workshopy, nejnovější technologie, referenční systém v ERA síti, programy na nábor makléřů a kariérní řád, pravidelné osobní konzultace a podpora, možnost podílet se na jednotném marketingu, nebo úspora nákladů prostřednictvím výrazných slev a výhod u dodavatelů. ERA realitní kanceláře mají rovněž příležitost využívat celou škálu produktů, mezi které patří také v ČR unikátní produkt s názvem ERA Finance, spočívající v systematickém předávání leadů na financování nemovitostí a díky kterému již řada našich franšízových partnerů zásadně navýšila své příjmy.
PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.