Dlouhodobé partnerství

Už více než rok podniká Martin Havlíček pod značkou Husky v Hradci Králové. Jeho franšízor, však pro něj nebyl neznámou společností, ale dlouholetým obchodním partnerem. „Podnikám sice teprve rok, ale rozhodnutí stát se franšízantem nelituji. Od Husky jsem dlouhé roky odebíral zboží, a proto jsem věděl, co můžu od firmy očekávat,“ vysvětluje Havlíček.
Motivem pro vstup do franšízového podnikání, byla pro Havlíčka snaha o zkvalitnění jeho obchodu a podpora silné společnosti. V neposlední řadě také zvýšení tržeb. „Všem, kteří uvažují nad vstupem do franšízové spolupráce se společností Husky, bych to vřele doporučil. Kdybych se měl znovu rozhodovat, zda začnu takto podnikat, šel bych do toho,“ komentuje své rozhodnutí Havlíček.
Příležitost k podnikání
„V České republice je jedna z největších konkurencí na trhu s outdoorovým zbožím v Evropě,“ upozorňuje Milan Ponrt, manažer obchodní sítě společnosti Husky a zároveň dodává, že i přesto firma vidí v Čechách stále nemalý růstový potenciál s tím, že v případě franšíz, je zde místo pro pět až deset provozoven.
Otevření franšízové pobočky, však není zdaleka jedinou možností, jak začít podnikat se společností Husky. „Zájemcům nabízíme také partnerskou spolupráci, při které určitou procentuální část nabízeného sortimentu tvoří naše produkty,“ přibližuje Ponrt jednu z podnikatelských možností, kterou společnost nabízí.
Zvyšující se nároky
Český spotřebitel je nejen stále bohatší, ale také poučenější. To se projevuje i v segmentu sportovního zboží. „U českých spotřebitelů se zvyšuje zájem o kvalitní zboží a oproti minulosti nenakupují impulsivně. Zákazníci kladou důraz především na kvalitu a různé technologické vychytávky u našich produktů,“ popisuje zákaznické preference Ponrt a dodává, že cílem mnoha zákazníků je nalézt výhodný poměr mezi cenou a kvalitou.
Podle Milana Ponrta se v segmentu outdoorového zboží vyskytují dvě základní období zvýšených prodejů. Prvním z nich je červen a červenec, kdy si lidé pořizují spektrum zboží určeného hlavně na camping, jako jsou například stany, spacáky, letní oblečení. Druhé období nadprůměrných prodejů, je na přelomu roku, kdy si zákazníci pořizují zimní vybavení.
Aktuálně u nás nakupující naleznou 18 obchodů Husky, z nichž je pět provozováno formou franšízové spolupráce. Zájemce o otevření vlastního franšízového obchodu si musí připravit minimálně 700 tisíc korun, v závislosti na velikosti a umístění obchodní jednotky. Společnost nevyžaduje žádné měsíční poplatky ani odvody s výjimkou dvou procent z obratu formou marketingový poplatek, který se hradí měsíčně.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.