Pohybem k úspěchu

Vedle klasických fitness center najdeme na českém trhu i koncepty, které svým charakterem mírně vybočují a nabízí zákazníkům služby, které jsou určeny pro užší cílovou skupinu. I ty však úspěšně prosperují, což dokazuje jejich franšízová expanze.
Výhradně pro ženy
Provozovny Expreska se již na první pohled odlišují od klasických fitness center svou růžovou barvou. Tyto podniky jsou určeny výhradně pro ženy a základním stavebním kamenem cvičení je zde 30 minutový kruhový trénink. „Mnoho klientek oceňuje, že na rozdíl od většiny posiloven, jsou Expresky místem kde si svou fyzickou kondici zlepšují pouze ženy,“ vysvětluje Martina Kodejšová ze společnosti Expreska.
Vedle vlastního cvičení nabízí fitness centra také služby nutričního poradce, díky čemuž se požadované výsledky projeví rychleji. Koncept je nejen vhodný jako samostatná provozovna, lze ho také provozovat jako rozšíření stávajícího podnikání. Vzhledem k cílové skupině mohou vhodně kooperovat například se salony, kde se provádí manikúra, či kosmetika. Zákazník nalezne pobočky Expreska na 28 místech v Čechách a 16 na Slovensku
Zájemce o franšízovou spolupráci si musí připravit 110 tisíc korun bez daně na pořízení licence. V ní je obsaženo know-how, veškeré provozní dokumenty a manuály. Samozřejmostí je mimo jiné zaškolení partnera i trenérek a také v dnešní době nezbytná marketingová podpora.
Investice do vybavení a úpravu vhodného prostoru začíná již na 350 tisících korunách. V této ceně nejsou obsaženy pouze posilovací stroje, ale například také nábytek, IT systém, hudební aparatura nebo dekorace, včetně polepu oken a osvětlení.
Dětské cvičení
Počátky konceptu The Little Gym najdeme ve Spojených státech, kde byla první provozovna otevřena již v roce 1976. Cvičení v této síti je určeno pro děti od čtyř měsíců do 12 let a je inovováno již přes třicet let. Úspěch značky dokazuje více než 300 poboček, které se nacházejí ve 22 zemích světa. Aktuálně u nás nalezneme jednu pobočku v Praze, v září se otevře další pobočka v Ostravě. U našich východních sousedů se zatím nalézá jedna filiálka v Bratislavě.
Mezi základní požadavky patří umístění ve městě nad 100 tisíc obyvatel a prostory o rozloze alespoň 270 metrů čtverečných, které však mohou být pouze pronajaté. Nová pobočka by měla nabídnout své služby v centru přirozeného městského života, kde se nachází dostatek potenciálních klientů – rodin s dětmi. Nezbytné je také kapitálové zajištění celého projektu.
Zájemce o byznys v dětském cvičení si musí připravit na počáteční investici zhruba 4 miliony korun. Tato částka se odvíjí od velikosti a stavu prostor, ve kterých chce franšízant podnikat. Součástí této částky je mimo jiné územní exkluzivita, kompletní know how, operační manuál nebo marketingová podpora a poradenství. Smlouva mezi franšízantem a franšízorem se uzavírá na dobu deseti let.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.