Úspěch s úsměvem
Moderní mladá generace se ráda odlišuje a s nejnovějšími trendy estetických služeb drží krok, aby tak podtrhla svou image. Svou technologií bělení zubů však společnost Smilepoint nechce oslovit jen mladou generaci, ale i starší věkové kategorie, u nichž leze pozorovat vzrůstající nárůst zájmu o vlastní vzhled.
Přestože Smilepoint nabízí nejnovější technologii v oblasti bělení zubů, neměla takový nástup na trh, jak vedení společnosti očekávalo. Oproti běžně používaným prostředkům zubních lékařů jsou produkty Smilepoint vyvinuty bez peroxidu vodíku, což zvyšuje náklady na provoz bělení zubů. „Naše cena je v porovnání s jinými postupy mírně vyšší, což je možná příčina pomalejšího nástupu značky na trh. Kvalita má ale svou cenu a zákazníci a budoucí partneři se o této skutečnosti musí přesvědčit, což se nestane ze dne na den. Kvalita si svoje zákazníky nakonec jistě najde,“ popisuje nástup značky Smilepoint marketingový ředitel Roman Vodrážka s tím, že koncept nenabízí pouze bělení zubů pomocí LED lampy, ale i péči o rty pomocí speciálních gelů.
Dosud se podařilo zprovoznit reprezentativní salon v obchodním centru Omega v Brně a rovněž brněnskou franšízu v salonu krásy Studio Belle, která je provozována od vstupu firmy na trh v roce 2015. „Momentálně jsme podepsali smlouvu s podnikatelkou z Říčan u Prahy, která otvírá studio, které se bude věnovat pouze bělení zubů a proceduře zkrášlení a regenerace rtů. Cílem je dostat produkt prostřednictvím franšízy do celé republiky. Jako strop bereme zhruba 50 poboček,“ říká o rozšiřování salonů krásy Vodrážka s tím, že v současnosti probíhají jednání s potenciálními franšízanty pro centrum Prahy a Ostravu.
Většímu rozšíření konceptu zatím podle vedení firmy brání nejistota podnikatelů ohledně budoucí návratnosti investice do technologie. „Zájem ze strany podnikatelů není malý. Myslíme si, že většina vyčkává, jak se značka Smilepoint na trhu uchytí a jaký bude o tento typ služeb zájem celkově. Na jednu stranu to chápeme, ale více dravosti a zdravého rizika k podnikání prostě patří,“ komentuje váhavost podnikatelů Vodrážka.
Zkušenost ze zahraničí přitom ukazuje, že koncept dokáže své zákazníky oslovit. V Maďarsku, kde má Smilepoint 33 salonů, se značka rozjela po 19 měsících provozu a zvýšený zájem zaznamenal i na Slovensku, kde jsou. v současnosti tři. Potenciál konceptu je kromě otevření samotného salonu i v možnosti rozšíření stávajících služeb zubních laborantů či dentálních hygienistek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.