Úspěch s úsměvem

Moderní mladá generace se ráda odlišuje a s nejnovějšími trendy estetických služeb drží krok, aby tak podtrhla svou image. Svou technologií bělení zubů však společnost Smilepoint nechce oslovit jen mladou generaci, ale i starší věkové kategorie, u nichž leze pozorovat vzrůstající nárůst zájmu o vlastní vzhled.
Přestože Smilepoint nabízí nejnovější technologii v oblasti bělení zubů, neměla takový nástup na trh, jak vedení společnosti očekávalo. Oproti běžně používaným prostředkům zubních lékařů jsou produkty Smilepoint vyvinuty bez peroxidu vodíku, což zvyšuje náklady na provoz bělení zubů. „Naše cena je v porovnání s jinými postupy mírně vyšší, což je možná příčina pomalejšího nástupu značky na trh. Kvalita má ale svou cenu a zákazníci a budoucí partneři se o této skutečnosti musí přesvědčit, což se nestane ze dne na den. Kvalita si svoje zákazníky nakonec jistě najde,“ popisuje nástup značky Smilepoint marketingový ředitel Roman Vodrážka s tím, že koncept nenabízí pouze bělení zubů pomocí LED lampy, ale i péči o rty pomocí speciálních gelů.
Dosud se podařilo zprovoznit reprezentativní salon v obchodním centru Omega v Brně a rovněž brněnskou franšízu v salonu krásy Studio Belle, která je provozována od vstupu firmy na trh v roce 2015. „Momentálně jsme podepsali smlouvu s podnikatelkou z Říčan u Prahy, která otvírá studio, které se bude věnovat pouze bělení zubů a proceduře zkrášlení a regenerace rtů. Cílem je dostat produkt prostřednictvím franšízy do celé republiky. Jako strop bereme zhruba 50 poboček,“ říká o rozšiřování salonů krásy Vodrážka s tím, že v současnosti probíhají jednání s potenciálními franšízanty pro centrum Prahy a Ostravu.
Většímu rozšíření konceptu zatím podle vedení firmy brání nejistota podnikatelů ohledně budoucí návratnosti investice do technologie. „Zájem ze strany podnikatelů není malý. Myslíme si, že většina vyčkává, jak se značka Smilepoint na trhu uchytí a jaký bude o tento typ služeb zájem celkově. Na jednu stranu to chápeme, ale více dravosti a zdravého rizika k podnikání prostě patří,“ komentuje váhavost podnikatelů Vodrážka.
Zkušenost ze zahraničí přitom ukazuje, že koncept dokáže své zákazníky oslovit. V Maďarsku, kde má Smilepoint 33 salonů, se značka rozjela po 19 měsících provozu a zvýšený zájem zaznamenal i na Slovensku, kde jsou. v současnosti tři. Potenciál konceptu je kromě otevření samotného salonu i v možnosti rozšíření stávajících služeb zubních laborantů či dentálních hygienistek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.