Nižší náklady, vyšší zisk
Můžete zhodnotit vývoj poptávky na trhu estetických služeb za poslední rok?
Zákazníci s oživením ekonomiky více vyhledávají estetické služby. Také jsme začali ve větší míře než dříve využívat aktivního marketingu. Z těchto důvodů jsme v minulém roce zaznamenali zvýšení poptávky po službách spojených s krásou a životním stylem v našich centrech.
Čím se odlišujete od kosmetických nebo estetických salonů krásy?
Instituty jsou na pomezí kosmetického či estetického studia a plastické chirurgie. Používané metody přináší klientům rychlé výsledky, což ostatní studia nemohou nabídnout. Ošetřující protokoly, vytvořené našimi lékaři v ČR a v zahraničí nejsou ale zdaleka tak rizikové, jako v plastické chirurgii. Udržování výsledného stavu navíc vyžaduje pravidelné návštěvy. Není tudíž zapotřebí neustále hledat nové klienty. Koncept tedy využívá výhody těchto dvou segmentů a snaží se minimalizovat nevýhody, které přináší. Tato kombinace je ojedinělá nejen v Česku, ale i v celosvětovém měřítku.
"Používané metody, jako například bezbolestná liposukce nebo omlazování pleti světlem, přináší klientům rychlé výsledky, což kosmetická či estetická studia nemohou nabídnout," říká držitelka licence Amaryllis Zlatka Takácsová.
V čem je koncept dále pro franšízanty atraktivní?
Naší společnosti se povedlo navázat obchodní partnerství s výrobci výplňových materiálů. Náklady na tato ošetření jsou nižší a výdělky pro franšízanty tudíž vyšší, nežli u konkurence.
Jak pomáháte franšízantům v podnikání?
Potenciálním franšízantům poskytujeme bez poplatku průzkum trhu a vytváříme jim podnikatelský plán. Franšízanti nemusí hradit žádné licenční poplatky a neplatí ani žádné následné franšízové poplatky. Výhodou je i smluvní garance obratu, kompletní servis, know-how nebo asistence při vyřizování všech potřebných povolení. Pomáháme i s hledáním vhodného místa pro institut, s výběrem zaměstnanců a jsme schopni též zajistit lékaře.
Jaká je návratnost investice?
Návratnost počáteční investice je přibližně do 1,5 roku.
Kolik máte celkem franšízových poboček?
V minulém roce jsme otevřeli tři nové franšízové provozovny a koncem května tohoto roku budeme otevírat Amaryllis v Domažlicích. Dalších 6 center se momentálně připravuje. Na nedostatek zájemců si opravdu nemůžeme stěžovat.
Na jaké problémy při rozšiřování konceptu narážíte?
Největším problémem je nedostatek vhodných zaměstnanců, po nichž je momentálně vysoká poptávka. Získat kvalitní lidi do týmu je těžší, než jsme předpokládali.
Jak se daří konceptu Amaryllis na Slovensku?
Jak jsem již zmínila, sehnat vhodné zaměstnance je velice těžké. Proto jsme se rozhodli, že trh na Slovensku přenecháme novému master-franšízantovi. Nyní vedeme jednání s potenciálním zájemcem, s nímž bychom měli v druhé polovině roku 2016 podepsat smlouvu.
Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Testujeme nové typy ošetření, například neinvazivní operaci očních víček nebo novou metodu rhinoplastiky a další inovace, které by měly kromě zvýšení zisku přinést další speciální služby, které nás budou ještě více odlišovat od konkurence.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.