Krása v trendu
Že jsou kosmetické služby stále více vyhledávané, dokazuje franšízový koncept na bělení zubů Smilepoint. Atraktivitu této služby vysvětluje podle zástupce konceptu Romana Vodrážky jednak to, že se jedná o módní záležitost, která je populární u současné mladé generace, druhým důvodem je z hlediska podnikání nižší finanční náročnost pro ty zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní byznys a realizovat se v tomto oboru.
Zájemci o franšízovou licenci by měli mít k dispozici 109 tisíc korun, což je suma, která zahrnuje školení začínajících podnikatelů, designové křeslo, LED lampu a 100 kusů bělících balíků. Aplikací těchto 100 kusů se podle Romana Vodrážky dostává franšízant do zisku. Mezi zákazníky je kromě tohoto produktu zájem i o čistě naturální produkt, který je sice o něco dražší, ale zcela přírodní. rentsbilní je podle statistik i formule klasik, která sice obsahuje 0,016% peroxidu vodíku, je to ale stejné množství, jaké se uvolňuje při čištění zubů kteroukoliv zubní pastou s fluorem. "Zákazníci se tedy nemají čeho obávat," vysvětluje marketingový ředitel.
Těm zájemcům, kteří se rozhodnou do konce roku přistoupit k systému Smilepoint, udělí centrála tzv. odběrové prázdniny. Tato nabídka zaručí, že franšízant nebude podle smlouvy nucen odebírat nadbytečné množství produktů, čímž má být umožněn plynulejší rozjezd salonu. Další výhodou konceptu je, že společnost neúčtuje procenta z prodeje. Projekt je tak nyní podle Romana Vodrážky ve fázi, že se vyplácí nejen jako doplňková služba do již zavedených salónů, wellness center a podobných zařízení.
Pro úspěšnost konceptu jsou však pobídky ze strany centrály jen jednou stranou mince. Hlavní roli hraje samotný franšízant, resp. jeho/její šikovnost v tom, jak dovede produkt představit a prodat. „Franšízantům pomáháme na celorepublikové úrovni, ale osobní kouzlo je vždy podstatné,“ potvrzuje Roman Vodrážka s tím, že společnost Smilepoint má zatím tři pobočky a před podpisem smlouvy jsou zástupci firmy s partnery v Ústí nad Labem, Chomutově, Praze a v Ostravě.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.