Forever 21 v Česku

Jeden z největších specializovaných prodejců módy ve Spojených státech Forever 21 vstupuje na český trh. Otevírání franšízových obchodů je podle zástupců společnosti Teren Management Europe, která značku v regionu zastupuje, součástí rozsáhlé expanze, která se má týkat nabízení exkluzivních licencí v devíti zemích Evropy. Do konce roku 2016 společnost plánuje otevřít prodejny kromě České republiky ještě v Polsku, Portugalsku, Rumunsku a na Slovensku.
„Trh v České republice, díky svému dynamickému potenciálu a značnému zájmu o módu, představuje pro Forever 21 velkou výzvu a jedinečnou příležitost. Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům poskytne zážitek z moderního nakupování. Jsme proto rádi, že se pro milovníky módy v České republice můžeme stát prostředníky nejenom originální módy, ale i tohoto moderního způsobu nakupování,“ uvedl Alexandros Doukas, CEO Teren Management Europe.
Forever 21 nabízí zákazníkům tzv. fast-fashion, která reprezentuje nejnovější trendy z přehlídkových mol pro ženy i pro muže všech věkových kategorií. Společnost byla založena v Los Angeles v roce 1984 a dnes patří k největším prodejcům módy a módních doplňků ve Spojených státech. První obchod v České republice se bude nacházet na ploše 1300 m² v obchodních prostorech pražského Centra Černý Most a bude aktuální módní trendy nabízet od podzimu tohoto roku.
Obchodní strategií společnosti Forever 21 je nabízet nejnovější módu z přehlídkových mol za příznivou cenu. Vzhledem k tomu, že je pro české zákazníky při výběru oblečení do značné míry rozhodující cena, dá se očekávat, že po rozšíření řetězce bude Forever 21 úspěšně konkurovat velkým prodejcům oděvů, mezi něž patří C&A moda, New Yorker či Takko.
V rámci samotného franšízového trhu patří oděvy a obuv s 34% k nejoblíbenějšímu odvětví v sektoru obchodu. Vyplývá to z Franchising Reportu společnosti PROFIT system. „Rozšiřování značky prostřednictvím franšízingu si získalo oblíbenost díky různým druhům spolupráce, které tato forma nabízí. Kromě otevření klasického obchodu je často možné zprovoznit i tzv. shop-in-shop,“ vysvětluje popularitu franšízingu v sektoru oděvů Lenka Nováková, Business Development manager poradenské společnosti PROFIT system.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz