Společnost Regatta se postupně vyvinula v největšího britského dodavatele outdoorového a volnočasového oblečení. Dnes exportuje do více než třiceti zemí světa a své pobočky má také ve Francii, Belgii, Německu, Holandsku, Polsku nebo Španělsku.
Středa
12.10.2016
Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors nabízí Česku licence. Míří do měst nad 50 tisíc obyvatel.
 

Chtějí-li firmy získat na svoji stranu stále náročnější zákazníky, musí umět reagovat kvalitní nabídkou. Kombinaci vysoké kvality a technické rafinovanosti výrobků zvolila společnost Regatta Great Outdoors prodávající outdoorové zboží. Že se její strategie osvědčila, ukazují úspěchy firmy na mezinárodním trhu, kde je momentálně aktivní ve více než třiceti zemích světa. Aktuálně jsou k dispozici franšízové licence i pro Česko a Slovensko.

Úspěch na mezinárodním poli byl důvodem získání ceny Queen’s Awards for Enterprise (Cena britské královny za podnikání). Ta je považována za nejvýznamnější ocenění na britském trhu a uděluje se každoročně od roku 1965 obchodním organizacím za vynikající výsledky v oblasti inovací a rozvoje mezinárodního obchodu. Získání této ceny bylo dosud nejvyšším oceněním společnosti, jejíž počátky sahají do roku 1981, kdy byla založena jako malá rodinná firma. Kromě výrobků značky Regatta Great Outdoors zastřešuje manchesterská centrála i další dva outdoorové brandy, Dare 2b a Craghoppers.

Zájemci, kteří získají franšízovou licenci, mají podle zástupce společnosti pro český a slovenský trh Milana Nanisty zaručen přístup k firemnímu know-how a získávají pomoc při rekonstrukci a úpravách prodejních prostor. Franšízanti mohou rovněž počítat s poradenstvím v oblasti propagace obchodu a provozní činnosti. „Franšíza nevyžaduje investici do licenčního poplatku. Podnikatel musí počítat s částkou od 8 do 12 tisíc korun na metr čtverečný, přičemž celková výše závisí na počátečním stavu nemovitosti,“ popisuje výši investiceu Milan Nanista. O průměrné rozloze 100 m² se tak částka pohybuje v rozmezí 800 tisíc až 1,2 milionu korun. Termín otevření obchodu by měl být zhruba tři měsíce od podepsání franšízové smlouvy.

Od podnikatelů se kromě přizpůsobení standardům značkového obchodu očekává výběr plochy obchodu v rozsahu 80 až 150 m². Prodejní prostory mohou být vlastní nebo v pronájmu a měly by se nacházet v nákupních centrech nebo na obchodních ulicích měst s více než 50 tisíci obyvateli. Společnost Regatta Great Outdoors momentálně provozuje na 100 franšízových obchodů, přičemž 11 z nich se nachází v Polsku. Jeden obchod je provozován také v outletovém centru Freeport v moravských Hatích.