Fitness pro inovace

Zdravý životní styl je mezi zákazníky stále populární. Potvrzují to i fitness centra pro ženy Expreska, kterým se v letošním roce podařilo udržet stávající klientelu i přes letní měsíce, které bývají obecně slabším obdobím. Na udržení zákaznic, které následně přivádí známé či rodinné příslušnice, se teď chce firma zaměřit především. Chystá se je motivovat prostřednictvím soutěží o dlouhodobé členství v klubech.
Kromě motivace stávajících členek zaměřuje Expreska obchodní strategii také směrem spolupráce s dalšími českými firmami, z čehož mohou profitovat také franšízanti. Spustila například spolupráci s výrobcem hraček Millamnis a zapojila se i do projektu Movember, který propaguje prevenci proti rakovině. Od ledna navíc zavádí do celé sítě takzvaný plán zboží. Každý měsíc tak bude ve všech Expreskách k dostání specifický produkt. Na leden například centrála přichystala distribuci směsi cereálií a müsli Mixit.
Mezi další novinky, které mají přilákat nové klientky a franšízanty patří rovněž zlepšování chodu franšízových fitness center. Pravidelně s pomocí trenérek a franšízových partnerů centrála aktualizuje provozní manuál poboček. „Nechceme vše nařizovat či zakazovat, ale pokud máme vystupovat jako síť a klientky nemají poznat rozdíl v tom, kdo jednotlivé pobočky vlastní, pravidla a standardy být musí,“ říká manažerka franšízingu Martina Kodejšová s tím, že partneři tento postup ve valné většině chápou.
Právě dodržování standardů provozu fitness center vedlo v minulosti k uzavření několika nevyhovujících poboček. Momentálně pod značkou Expreska působí 25 fitness center v Česku, z čehož čtyři v Praze a okolí spadají přímo pod centrálu. „Díky těmto pobočkám víme, s čím se naši franšízoví partneři každý den potýkají. Na základě toho jsme schopni optimalizovat provoz v jednotlivých regionech a nastavit pravidla celé sítě tak, aby byla přínosná pro všechny naše partnery,“ uzavírá Martina Kodejšová.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.