Fitness pro inovace

Zdravý životní styl je mezi zákazníky stále populární. Potvrzují to i fitness centra pro ženy Expreska, kterým se v letošním roce podařilo udržet stávající klientelu i přes letní měsíce, které bývají obecně slabším obdobím. Na udržení zákaznic, které následně přivádí známé či rodinné příslušnice, se teď chce firma zaměřit především. Chystá se je motivovat prostřednictvím soutěží o dlouhodobé členství v klubech.
Kromě motivace stávajících členek zaměřuje Expreska obchodní strategii také směrem spolupráce s dalšími českými firmami, z čehož mohou profitovat také franšízanti. Spustila například spolupráci s výrobcem hraček Millamnis a zapojila se i do projektu Movember, který propaguje prevenci proti rakovině. Od ledna navíc zavádí do celé sítě takzvaný plán zboží. Každý měsíc tak bude ve všech Expreskách k dostání specifický produkt. Na leden například centrála přichystala distribuci směsi cereálií a müsli Mixit.
Mezi další novinky, které mají přilákat nové klientky a franšízanty patří rovněž zlepšování chodu franšízových fitness center. Pravidelně s pomocí trenérek a franšízových partnerů centrála aktualizuje provozní manuál poboček. „Nechceme vše nařizovat či zakazovat, ale pokud máme vystupovat jako síť a klientky nemají poznat rozdíl v tom, kdo jednotlivé pobočky vlastní, pravidla a standardy být musí,“ říká manažerka franšízingu Martina Kodejšová s tím, že partneři tento postup ve valné většině chápou.
Právě dodržování standardů provozu fitness center vedlo v minulosti k uzavření několika nevyhovujících poboček. Momentálně pod značkou Expreska působí 25 fitness center v Česku, z čehož čtyři v Praze a okolí spadají přímo pod centrálu. „Díky těmto pobočkám víme, s čím se naši franšízoví partneři každý den potýkají. Na základě toho jsme schopni optimalizovat provoz v jednotlivých regionech a nastavit pravidla celé sítě tak, aby byla přínosná pro všechny naše partnery,“ uzavírá Martina Kodejšová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.