Licence na dětské zboží

Po 10 letech úspěšného působení na českém trhu se společnost Skibi Kids rozhodla přistoupit k rozšiřování prostřednictvím franšízových licencí. Důvodem tohoto kroku je zvyšující se poptávka po kvalitní dětské výbavě a oblečení. Zatím má společnost kmenné pobočky pouze v Praze na třech místech, míří však i do dalších lokalit, je např. Brno, Ostrava, Plzeň nebo Liberec, města s více než 20 tisíci obyvateli nebo i horská rekreační centra s velkou návštěvností rodin s dětmi. Zájem má i o větší slovenská města.
S výběrem vhodného prostoru i lokace nabízí centrála případným zájemcům pomoc. Obchod je vhodné umístit na rušných ulicích, frekventovaných zastávkách MHD, na náměstích nebo v nákupních oblastech a centrech. Velikost prodejní plochy by měla být v rozsahu 70-100 m² a franšízant by měl počítat i se zázemím pro personál a sklad zboží. „Specializované a dražší zboží, které nabízíme, vyžaduje trochu odlišný přístup. Většina zákazníků si ho chce před nákupem prohlédnout, vyzkoušet, a poradit se o něm. Kamenným prodejnám se tak s tímto sortimentem daří velmi dobře, e-shop jim přivede zákazníky a nákupy se pak realizují z velké části ve fyzických prodejnách,“ říká zástupkyně konceptu Skibi Kids Kateřina Princová.
V první fázi má centrála zájem otevřít jednu až dvě reprezentativní franšízové pobočky ve větších městech, v nichž má podle objednávek e-shopu dostatečné množství zákazníků. V další fázi by se měly značkové obchody šířit i do dalších míst. „Momentálně se pečlivě věnujeme hledání vhodných kandidátů. Vhodný, schopný, seriozní, a s námi kompatibilní franšízant je pro nás u tohoto projektu klíčovou záležitostí. Upřednostňujeme radši delší hledání dobrého kandidáta a jeho i naše dlouhodobé úspěšné fungování než rychlý překotný růst,“ říká Kateřina Princová.
Hlavní podmínkou pro udělení licence je podle Kateřiny Princové chuť pracovat a zájem o děti a jejich potřeby. Součástí otevření vlastní prodejny jsou spojené i náklady, franšízant by měl proto disponovat i vlastním kapitálem. Investice do franšízové licence, vybudování a vybavení prodejny se pohybuje okolo 1 až 2 milionů korun podle velikosti a místa prodejny. Kandidát musí dále počítat s finančními prostředky na pořízení a udržování skladové zásoby podle velikosti a místa prodejny ve výši zhruba 1,5 až 3 miliony korun. Franšízant by měl pro investici disponovat vlastními prostředky minimálně z 40%.
Zboží v prodejnách Skibi Kids funguje na bázi dvou sezón, tj. jarní/letní a podzimní/zimní. Pro ně centrála s více než půlročním předstihem objednává zboží. Ideální období pro otevření obchodu je podle Kateřiny Princové před zimní sezónou na konci července nebo v srpnu. Vhodné termíny pro start franšízových poboček jsou proto konec léta 2017 nebo konec léta 2018.
PŘEČTI ČLÁNKY

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz