Investice do zdraví

Společnost BENU, provozující síť franšízových lékáren se chystá do konce roku posílit franšízovou síť o tři pobočky. Po Novém roce v lednu pak o další jednu. Celkově tak bude mít dohromady 192 lékáren na tuzemském trhu, z čehož bude 55 franšízových. V rámci pobočkové sítě se firma zaměřuje na zkvalitňování služeb, proto zavedla např. mystery shopping, od kterého si slibuje zdokonalení komunikace směrem k zákazníkům.
Podle zástupkyně konceptu Michaely Giblové je franšíza vhodná jak pro zcela nová pracoviště, tak pro zavedené lékárny, které mohou díky značce a centrálnímu marketingu dosáhnout lepších výsledků. Ideálním partnerem je stávající lékárník, který má chuť a potřebu svůj byznys někam posunout a rád by projekt BENU vyzkoušel. „Pokud jde o začínající podnikatele je nutností počítat s finančním obnosem okolo 4 milionů korun. Samozřejmě znalost farmacie a ekonomický duch je výhodou,“ říká manažerka franšízingu Michela Giblová.
Interní data společnosti prozrazují, že zájem o licence konceptu je vysoký, nicméně ve chvíli, kdy se potenciální franšízanti seznámí se všemi podmínkami, které musí splnit ještě před samotným jednáním o vstupu do franšízy, většina z nich rezignuje. Hlavní příčinou neúspěchu v jednání je podle Michely Giblové náročná finanční stránka projektu.
Otevřít si lékárnu pod značkou BENU se však podle Michaely Giblové přesto vyplatí. „Pokud se franšízanti chtějí uplatnit s námi v oboru farmacie, budou mít za sebou partnera, který pravidelně investuje do marketingu. Návratnost investice, která je u zavedené lékárny asi 1,5 milionu korun, se pohybuje v horizontu jednoho roku,“ uzavírá výhodami franšízové spolupráce Michaela Giblová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.