Byznys s dětským zbožím

Zákazníci oceňují, když mohou nakupovat v obchodech s jasně definovanou nabídkou zboží. Jedním z takových konceptů je polský prodejce dětského oblečení 5.10.15., který obchoduje s dětskou módou, která je přizpůsobena různým fázím vývoje dítěte. O životaschopnosti značky svědčí skutečnost, že se na trhu pohybuje již 23 let. Právě před tolika lety byl v hlavním městě Polska otevřen první obchod. Firma na polském trhu uvedla do provozu téměř 230 prodejen a do Česka hodlá pronikat formou poskytování franšízových licencí.
Rozhodnutí expandovat do zahraničí přitom předcházel stabilní růst společnosti. Po deseti letech existence se z původně lokální firmy stala společnost zaměstnávající stovky lidí. Původně se dětské oblečení vyrábělo pouze v Polsku, kvůli rapidnímu rozvoji se však výroba přesunula do zahraniční. „Obchody pod značkou 5.10.15. otevřely v posledních letech ve všech nových nákupních centrech v Polsku, což učinilo značku všeobecně známou mezi zákazníky. Českou republiku jsme si vybrali jako vhodný trh pro prodej našich produktů, protože je velmi podobný polskému, a pro expanzi se tak přirozeně nabízí,“ říká franšízový manažer 5.10.15. Pawel Okpisz.
Podobnost obou trhů ale není jediným důvodem, proč se společnost rozhodla pro franšízu. Dalším je dobrá zkušenost s poskytováním licencí v domovském Polsku. Oblečení, boty a doplňky pro děti ve věku od 0 až 12 let pod značkou 5.10.15. jsou již od října 2016 k dostání v jednom obchodě v Česku. Po zprovoznění znojemského obchodu má společnost v plánu otevřít v horizontu několika let dalších 15 až 20 prodejen ve městech nad 20 tisíc obyvatel.
Franšízanti mohou využívat komisního systému zásobování prodejny, jež nevyžaduje použití vlastních peněz pro nákup zboží. To zůstává majetkem firmy a franšízant vydělává na pevně stanovené provizi, která se odvíjí od množství prodaného zboží. Počáteční investice zahrnuje 50 tisíc za licenční poplatek a 250 tisíc do kompletního vybavení prodejny s plochou 60-70 m² a jednou výlohou o šířce maximálně 2 metry.
Příjemce licence dále hradí otevření obchodu a náklady související s provozem prodejny. Franšízor pak po celou dobu spolupráce dodává zboží zdarma a hradí také náklady na všechny slevy a akce. Výhodou konceptu je také okolnost, že staré a neprodané zboží vrací franšízor zpět do skladu. „Podnikatelé získávají také veškeré know-how týkající se prodeje a vedení prodejny,“ dodává Pawel Okpisz s tím, že obchod se hodí ideálně do obchodních center, center měst nebo na hlavní nákupní třídy.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz