Aktuální kampaň společnosti United Colors of Benetton má upozorňovat na diskriminaci a znevýhodňující postavení žen ve společnosti, a byla vymyšlená především kvůli Indii, která je nyní po Španělsku největším cílovým trhem italského oděvního domu.
Středa
08.03.2017
Italská módní značka plánuje novou expanzi. Součástí změn ve franšízové síti bude propojení kamenných obchodů s e-shopem.
 

Italská oděvní značka United Colors of Benetton představila novou strategii pro svoji mezinárodní franšízovou síť. Maloobchodní prodej by měl probíhat díky ní za bližší spolupráce franšízantů s vedením společnosti Benetton Group tak, aby bylo možné podílet se v rámci firmy na ověřených a úspěšných obchodních modelech, postupech a vztazích. Značka si od nové strategie slibuje přínos pro obě strany. V tuto chvíli má Benetton globálně na 5 tisíc prodejen, z toho 4 tisíce z nich jsou franšízy.

Integrace franšízantů s centrálou je podle CEO Marca Airoldiho reakcí na rychlý a často velmi obtížně čitelný vývoj na trhu. Obchody, které spravuje přímo centrála, by se měly stát jakousi testovací laboratoří, která bude ozkoušené obchodní modely předávat dále franšízantům. Ti zůstanou nosnou páteří celého obchodního systému proslulé italské oděvní firmy, budou ovšem více zapojeni do řízení a plánování celé společnosti.

"Chceme se zaměřit co nejvíce na spotřebitele, a uvést do praxe způsob, jak jeho přáním a požadavkům vyhovět co nejrychleji," uvedl na setkání 350 současných i budoucích franšízantů Benettonu z 12 evropských zemí ředitel franšízové sekce Christian Prazzoli. Podle něho strategie Franchising 2.0 pomůže Benettonu také propojit kamenné obchody s internetovým prodejem. Vychází přitom z myšlenky, že digitalizace a e-commerce není pro obchod překážkou, ale výhodou, které je třeba využít.

Nabídka na míru díky telefonu a mobilní aplikaci

V budoucnu by měl mít personál obchodů například v dispozici mobilní aplikaci, která ho bude informovat, o jaké zboží mají zájem lidé na internetu, a jaké nikoliv, jaká velikost se prodává nejvíce, jakou barvu mají aktuálně zákazníci v oblibě, a podobně. Každému zákazníkovi bude moci prodavač i díky znalosti jeho vkusu a zájmu skrze mobilní telefon sestavit a nabídnout speciálně pro něho vybranou kombinaci oblečení.


United Colors of Benetton má v Česku osm obchodů ve velkých městech jako je Brno, Zlín, Ostrava, a samozřejmě Praha. Jestli se budou změny v obchodní strategii týkat také jich, není dosud jasné.

Prazzoli je přesvědčený, že díky této komunikaci obou segmentů prodeje bude služba zákazníkům flexibilnější, rychlejší, i komplexnější. Nová strategie by měla přinést franšízantům Benettonu také větší podporu při vedení pobočky a to především v klíčových momentech jako například těsně po otevření obchodu, či na vrcholu prodejní sezony.

Další výhodou by měl být lepší "přenos" know-how značky Benetton mezi jednotlivými obchody a jejich majiteli. Specializovaní manažeři by měli dostat na starosti předem určené země a území. Expanze a změna prodejní strategie je reakcí také na nepříliš obchodně úspěšné období. Značka Benetton uzavřela rok 2015 s hrubým provozním ziskem (EBITDA) 54 miliony eur, což představuje meziroční nárůst o 34,5 %. Firma však zůstala i nadále v červených číslech se ztrátami ve výši 46 milionů eur.


Populární na fóru

Köp / få billig fentanyl online utan recept,

Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...

1 komentář(e)
posledni 28.11.2024
Jedinečnost z druhé ruky

Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...

1 komentář(e)
posledni 17.01.2019
Malá velikost, velký zákazník

Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186

1 komentář(e)
posledni 12.03.2018
Oblečení s vlastním stylem

Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx

1 komentář(e)
posledni 16.04.2016
MZGZ neúčtuje

Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz  

1 komentář(e)
posledni 18.06.2015
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu

Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...

1 komentář(e)
posledni 17.03.2015
Luxus z jihu

lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz

1 komentář(e)
posledni 12.02.2015
Z Loun do Karlových Varů

I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.

1 komentář(e)
posledni 05.03.2012