CENTURY 21 obsazuje Česko

Mezinárodní společnost CENTURY 21 vznikla již v roce 1971 v Kalifornii. Realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher otevřeli svou první kancelář v Orange County. Koncem 70. let se CENTURY 21 pod jejich vedením stala americkou realitní jedničkou v počtu a objemu realitních transakcí. Značka staví své know-how především na kvalitním poradenství, a klientům nabízí v duchu svého motta rychlé, bezpečné a výhodné zprostředkování realitních transakcí.
CENTURY 21 dnes vlastní po celém světě celkem 7 400 realitních kanceláří v 78 zemích světa. 111 000 makléřů nabízí několik miliónů nemovitostí. Do České republiky vstoupila makléřská společnost v roce 2008, v současnosti její služby nabízí 50 kanceláří. "Máme vlastní vzdělávací systém, fungující know-how a IT systémy a také spolupracujeme na transakcích, čímž zvyšujeme šanci na prodej a tím i spokojenost klientů. Nejenže nám ty věci fungují. Navíc máme dobré vztahy a vlastně partu lidí, kteří si rozumí vzájemně se inspirují. Tohle nás odlišuje myslím nejvíc," vypočítává výhody konceptu obchodní ředitel Jiří Hruška.
Zvolit a dodržovat správnou strategii
Do konce roku CENTURY 21 plánuje poskytnout minimálně dalších 15 licencí a do dvou let by chtěla mít firma zastoupení ve většině českých měst nad 20 000 obyvatel. Vstupní investice je závislá na lokalitě, cena se odvíjí od velikosti města. Konkrétní částky jsou předmětem osobního jednání se zástupci značky CENTURY 21. Franšízant investuje také do vybudování, úprav a provozu kanceláře. Doba návratnosti se pohybuje v rozmezí 15ti až 20ti měsíců.
Co by měl mít nový franšízant, aby v realitách uspěl? "Nový franšízant CENTURY 21 by měl mít v prvé řadě chuť podnikat v realitách, ať již jako makléř, manažer realitní kanceláře nebo investor. Zároveň by měl mít skutečný zájem poskytovat realitní služby tak, aby s nimi byli jeho klienti opravdu spokojení. A pokud k těmto dvěma zásadním věcem přidá schopnost zvolit a dodržovat správnou strategii, bude mít vyhráno," říká Hruška.
PŘEČTI ČLÁNKY

Realitní franšíza Re/Max potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.