Madeta oživuje mléčné bary

Madeta působí v jižních Čechách již 110 let, a navazuje na mlékařskou a sýrařskou tradici. Největší česká mlékárna aktuálně zveřejnila své plány, podle nichž chce navázat na tradici kdysi populárních mléčných barů. První mléčný bar pod názvem Madetka otevřela firma v Domě služeb v Českých Budějovicích, kde zároveň vznikla také stejnojmenná nemocniční firemní prodejna se zdravou výživou.
Umístění prodejny v areálu nemocnice nebylo přitom cílené, bistro Madetka zaplnilo nevyužité prostory. Příští rok na ja jaře hodlá vedení Madety otevřít také bistro v síti Madetka v nemocnici v Českém Krumlově, další zdravotnická zařízení by měla následovat. Majitel Madety Milan Teplý přitom v rozhovoru pro týdeník Euro uvedl, že Madeta chce expandovat do dalších měst Jihočeského kraje a také do Prahy, zatím však hledá spolehlivé partnery.
Jednou z možností, o níž vedení Madety uvažuje, je podle slov Milana Teplého také franšízing. Teplý ale zároveň připustil obavy z velkého rizika, protože český trh a zdejší podnikatelé ještě nejsou na podnikání na základě franšízové licence připravení. Mléčné bary Madetka budou nabízet snídaňová a obědová menu, prodejna v Českých Budejovicích je navíc vybavená dětským koutkem s hračkami a Montessori pomůckami.
Součástí expanze tradiční české značky je také nový reklamní spot, který běží na televizních obrazovkách již od půlky srpna. Vedení firmy nechává současně v rámci projektu "Otevřená Madeta" nahlédnout své zákazníky do zákulisí výroby. Mohou tak poznat cestu, kterou podniknou třeba Jihočeské máslo, čerstvý sýr Jihočeský cottage a Blaťácké zlato, než doputují na jídelní stoly.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!