potraviny a tabák

potraviny a tabák | 07.10.2020

Nové prodejny i změny stávajících

Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.

Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.

potraviny a tabák | 01.06.2020

Oxalis míří dál do světa

„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.

potraviny a tabák | 25.05.2020

Léto s novou pobočkou

Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?

potraviny a tabák | 22.05.2020

Smělé plány na rozvoj

Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.

potraviny a tabák | 09.03.2020

Zdravá franšíza do krajských měst

Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.

potraviny a tabák | 27.01.2020

Další pobočka? Nikdy neříkej nikdy

K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.

potraviny a tabák | 20.01.2020

Před konkurencí si budujeme náskok

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

potraviny a tabák | 29.07.2019

Funkčnost konceptu jsme sami otestovali

Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

potraviny a tabák | 20.05.2019

Bez lepku i bez poplatku

Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

potraviny a tabák | 27.02.2019

Sklizeno chce více

Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.

potraviny a tabák | 25.02.2019

Ve znamení nového designu

O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.

potraviny a tabák | 20.02.2019

Letos 15 nových prodejen

Dobré organizační schopnosti, obchodní duch a chuť do práce. To jsou vlastnosti, které u zájemců o franšízu hledá vedení sítě Traficon.

potraviny a tabák | 17.12.2018

Naši franšízanti čaj milují

Úspěch franšízantů je nezbytný pro úspěch celé společnosti, říká Alexander Mehnert, generální ředitel TeaGschwendner. Obchody s čajem této značky chce rozšířit i v Česku.

potraviny a tabák | 26.11.2018

U franšízantů hledáme zodpovědnost a pečlivost

V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.

potraviny a tabák | 22.10.2018

Oxalis vstoupil s franšízou na Slovensko

Tuzemská síť obchodů s čajem a kávou zahájila expanzi za hranice Česka. Na domácím trhu je stále prostor pro 80 poboček.

potraviny a tabák | 10.09.2018

Sklizeno a Fruitisimo pohromadě

Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.

potraviny a tabák | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

2
3
4
5
další  
posledni