potraviny a tabák

potraviny a tabák | 09.09.2019

Během několika let obsadíme celé Česko

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

potraviny a tabák | 17.05.2019

Franšíza bez obalu

Nadbytečná produkce obalů je celosvětový problém. Trendem je ho řešit obchody prodávající zboží ne balené, ale na váhu. Sází na to i nová značka FoodShop bezobalu.

potraviny a tabák | 27.02.2019

Sklizeno chce více

Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.

potraviny a tabák | 25.02.2019

Ve znamení nového designu

O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.

potraviny a tabák | 20.02.2019

Letos 15 nových prodejen

Dobré organizační schopnosti, obchodní duch a chuť do práce. To jsou vlastnosti, které u zájemců o franšízu hledá vedení sítě Traficon.

potraviny a tabák | 17.12.2018

Naši franšízanti čaj milují

Úspěch franšízantů je nezbytný pro úspěch celé společnosti, říká Alexander Mehnert, generální ředitel TeaGschwendner. Obchody s čajem této značky chce rozšířit i v Česku.

potraviny a tabák | 26.11.2018

U franšízantů hledáme zodpovědnost a pečlivost

V současné době cílíme s pobočkami Relay na lokality s potenciálem kupí síly jako jsou nemocnice nebo kancelářské komplexy, říká Pavel Bubník ze společnosti Lagardere Travel Retail.

potraviny a tabák | 22.10.2018

Oxalis vstoupil s franšízou na Slovensko

Tuzemská síť obchodů s čajem a kávou zahájila expanzi za hranice Česka. Na domácím trhu je stále prostor pro 80 poboček.

potraviny a tabák | 10.09.2018

Sklizeno a Fruitisimo pohromadě

Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.

potraviny a tabák | 27.08.2018

Přinášíme nový koncept PONT to go

Firma JPServis v Česku provozuje 30 prodejen značky PONT. Ty teď čeká modernizace. Nové obchody již vznikají jako PONT to go, prozrazuje ředitel společnosti Marek Cagášek.

potraviny a tabák | 06.08.2018

Centra měst a silniční tahy

Franšízová síť Uzenářství Chodura se pomalu, ale jistě rozrůstá. Od začátku roku otevřela dvě pobočky, zatím poslední zahájila provoz v červnu ve Šlapanicích u Brna.

potraviny a tabák | 09.07.2018

Červené franšízy na cesty

Síť prodejen Relay nabízí zájemcům o licenci vždy převzetí již existující pobočky. Franšízy vznikají především na exponovaných dopravních tepnách.

potraviny a tabák | 20.04.2018

Tabák a tisk, Traficonu zisk

Česká maloobchodní síť prodejen s tabákem a tiskovinami má 150 kmenových prodejen. Každý rok chce přidávat až 15 nových trafik.

potraviny a tabák | 05.04.2018

Malé potraviny ve velkých sítích

Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.

potraviny a tabák | 19.03.2018

Když víno i zisk teče proudem

Češi pijí stále více dražšího vína. Franšízové vinotéky Cavavin sázejí na pestrou nabídku, české Víno Hruška na výběr toho nejlepšího.

potraviny a tabák | 13.02.2018

Sklizeno chystá novinky

Česká franšízová síť prodejen potravin Sklizeno bude konkurovat i kavárnám. Její obrat loni vzrostl o 40 %, letos chce překonat miliardu.

potraviny a tabák | 29.01.2018

Podnikání s chutí

Česká síť prodejen s čajem a kávou Oxalis se zaměřuje na města s 30 až 50 tisíci obyvatel. Návratnost investic se pohybuje od 1,5 do 3 let.

potraviny a tabák | 11.12.2017

Čajová franšíza jako investice

Markéta Puzrlová byla státní úřednicí, když se rozhodla postavit na vlastní nohy. Jako franšízantka německé značky TeaGschwendner se cítí volná a svobodná.

potraviny a tabák | 05.12.2017

Dobrý obchod s Bon Bonem

Úspěšná česká značka čokolády a pralinek vyrostla z ruční rodinné výrobny v Táboře. Pro uchazeče o franšízy má vytipované prostory.

2
3
4
5
další  
posledni