KiwiSun chce dobýt celou Evropu

Čím se KiwiSun liší od konkurence? Jaké jsou speciality značky a vašich opalovacích salonů?
KiwiSun využívá celosvětově unikátní technologii, vyvinutou s ohledem na zdraví, díky níž mohou naši klienti získat při opalování karibskou hnědou barvu pleti, a zároveň si užít další výhody pozitivního působení biologického světla na náladu a celkový stav organismu. Každoročně u nás přibývá žen, pro které se léčba světlem stála běžnou součástí života, a to po celý rok bez ohledu na počasí. Našich služeb využívají obvykle dvakrát do týdne.
Roste také neustále počet uvědomělých spotřebitelů, kteří pečlivě zkoumají pozadí služeb a produktů. KiwiSun je jediná společnost na světě, která spojuje ve svém systému vývoj, výrobu i provoz biosolárií. Také proto je značka za své produkty i služby v salonech plně zodpovědná.
Společnost KiwiSun byla založena v roce 2006. Jak probíhal rozvoj sítě v posledních deseti letech?
Otevření prvního obchodu se stalo okamžitým úspěchem a brzy se odrazilo v poptávce investorů po expanzi. Během několika let se nám podařilo dostat se do desítek větších měst. Expanzi do zahraničí pak odstartovali především Maďaři žijící v zahraničí, kteří byli povzbuzeni úspěchem našich domácích salonů.
Jaké byly hlavní etapy zahraniční expanze?
V některých zemích jsme s partnery podepsali smlouvu o celonárodní franšízové spolupráci a zodpovědnosti za expanzi. Takovým příkladem jsou Británie, Irsko a Itálie. Pak jsou některé trhy, kde naše salony provozují samostatní franšízoví partneři, a my jim poskytujeme své služby a podporu. Sem patří Rumunsko či Slovensko. Právě nyní expandujeme již do osmé země.
Co všechno získávají vaši franšízanti po podpisu licenční smlouvy?
Příjemci obdrží franšízovou územní exkluzivitu, centrální marketing, mají možnost se průběžné vzdělávat, mají k dispozici vlastní software, i volné obchodní plánování. Celý provozní koncept, ověřený v již 66 fungujících salonech, dostávají k dispozici bez vstupního poplatku. Naši partneři také nakupují opalovací stroje za cenu od výrobce, pro které platí 5 let plná záruka, a po dobu 10 let dostávají od výrobce také potřebné náhradní díly.
Pokud franšízy zaznamenají nárůst objemu provozu, a prodají tak v dlouhodobém horizontu větší množství našich produktů, je to pro nás výhodnější, než kdybychom franšízanty nechávali platit již za získání licence. Otevření salonu KiwiSun nevyžaduje ani žádné profesionální zázemí a zkušenosti, vše potřebné získávají partneři od centrály v podobě podrobného a dobře fungujícího konceptu. Jediným požadavkem na udělení master-franšízové licence je pak pouze otevření většího počtu salonů KiwiSun v příslušné zemi.
Jaké jsou vaše plány do nového roku?
Naše společnost se neustále rozvíjí již mnoho let, a nyní jsme se stali nejinovativnější firmou v oboru. V tuto chvíli máme ve výstavbě sedm poboček. Již osmý salon chystáme k otevření v Londýně. Chceme se ale i nadále rozšiřovat. Vkládáme velké naděje do italského, rumunského, slovenského, irského, a německého trhu, a brzy bychom chtěli začít dobývat i zbytek Evropy včetně zemí jako Rakousko, Polsko, Česká repubika či Chorvatsko.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.