Franchisa roku patří CENTURY 21
O titul Komerční banka – Franchisor roku 2017 se letos utkalo ve finálovém kole 10 franchisových konceptů z 18 přihlášených. Vítězem 3. ročníku soutěže České asociace franchisingu (ČAF) v kategorii KB Franchisor roku se stala po absolvování osobní obhajoby před porotci soutěže česká franšízová pobočka celosvětové realitní sítě CENTURY 21 Czech Republic.
Své prvenství na extrémně konkurenčním realitním trhu staví podle poroty na prvotřídních službách a kvalitním poradenství, jímž její makléři pomáhají klientům s prodejem, koupí či pronájmem nemovitostí. Porotci při hodnocení a osobních rozhovorech posuzovali nejen hospodářské výsledky uvedených sítí, ale také jejich příběh. Na 2. místě se umístil Švejk Restaurant a 3. místo si odnesl koncept Business for Breakfast.
Kategorie Broker Consulting - Skokan roku oceňuje koncept, který v daném roce otevřel největší počet poboček. V této kategorii zvítězila rovněž celosvětová realitní franchisová síť CENTURY 21 Czech Republic. Druhé místo získala síť dietetických center Naturhouse. Na třetím místě skončil The Alternative Board ® (TAB), největší světový poskytovatel franšízového systému v oblasti externích poradních boardů a koučinku pro podnikatele. Držitelkou ocenění ČAF za podporu a rozvoj franchisingu se pro letošní ročník stala docentka Lenka Turnerová. Za 27 roků v oboru vychovala a vzdělala stovky studentů ve franchisingu, díky publikační a přednáškové činnosti seznámila tisíce zájemců o podnikání s možnostmi franchisingu.
Nově byla v rámci 3. ročníku Franchisy roku udělena Cena veřejnosti. Prostřednictvím on-line hlasování zvítězila, ze 41 nominovaných konceptů, agentura Foreigners.cz, která poskytuje komplexní relokační služby pro expaty a usnadňuje tak zahraničním pracovníkům a studentům přesun z jejich země do ČR.
„Máme velikou radost, že se třetí ročník setkal s velkým zájmem franšízových konceptů, ale i medií a veřejnosti. Těšíme se z nových finalistů a jejich úspěchů. Věříme, že zájem o soutěž a franchising samotný bude stoupat a těšíme se na další úspěšné koncepty,“ shrnula Klára Opletalová, tajemnice České asociace franchisingu.
Stříbrný Švejk / Gastronomický koncept Švejk Restaurant, který má v současnosti přes 50 provozoven, se umístil jako druhý. Hlavním mottem značky je "v jednoduchostí je síla", základem její nabídky v restauracích je plzeňský ležák a česká kuchyně. PŘEČTI ČLÁNKY
Zdravé hubnutí i podnikání
/21.07.2025
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Franšíza realitních kanceláří se na akci měsíc.ai v pražském Karlíně podělila se svými zkušenostmi s umělou inteligencí. Současně pokračuje jejich nárůst poboček v menších městech.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Známý chorvatský fast-casual řetězec Koykan hledá franšízanty s vášní pro světovou gastronomii. Po otevření dvou pražských restaurací chce expandovat i do krajských měst.
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI