Zájem o naše franšízy je konzistentní
Po téměř 10 letech existence jste se předloni rozhodli expandovat za české hranice, podařilo se vám již najít partnery v žádaných zemích?
Už v roce 2015 jsme vstoupili na trh Slovenska, dnes se dá říct, že s pomocí franšízantů a jejich práce na regionech máme svoji pozici na tamním trhu jistou. Pro trhy Německa a Rakouska máme sjednané partnery a jejich působení vnímáme jako sbírání potřebných zkušeností pro další rozvoj franchisingu FFM.
Pro Polsko jsme vybrali mladé kolegy, kteří mají energii a nadšení pro věc. Vzhledem k tomu, že naší podmínkou byla zkušenost s výrobou FFM minimálně 1 rok, existuje dohoda, že expanzi do Polska připravíme roční zkušeností z výroby v ČR. Proto vzniká nová výroba blízko hranic s Polskem, a odtud budeme sbírat " výrobní" zkušenosti. Až následně se FFM objeví v Polsku.
Narostl loni počet vašich českých franšíz? Kde jste otevřeli poslední?
Ano, FFM v min. roce otevřelo další 3 nové výroby na sousedním Slovensku. V ČR jsme rozšířili působnost 3 stávajícím pobočkám a 1 novou výrobu otevíráme u Náchoda. Nová licence byla udělena i v Německu a to konkrétně pro Drážďany.
Váš koncept je specifický dovážkou pokrmů zákazníkům až do domu, co vlastně dostává přesně na starosti váš franšízant?
Franšízant přijímá geografickou působnost licence pro obchodní činnost FFM. V rámci licence otevírá svoji výrobu odkud obsluhuje své zákazníky. Od franšízora získává od zajištění legislativních podkladů, přes servisní aplikaci, nutriční software, balící stroj, webové stránky, grafické zpracování materiálů, potřebná školení a poradenství až managera realizace, ale i mnoho dalšího..
V čem spatřujete vy největší výhody Fitness Food Menu pro potenciální franšízanty? V čem jste na trhu zcela výjimeční?
Pokud nebudeme brát v potaz informaci, že na ČR trhu se nevyskytuje jiný koncept s takovou franšízingovou zkušeností a historii v rámci našeho oboru, tak tím "nositelem" naší ýyjimečnosti je tvorba, sestava a zaměření našich produktů. Naše značka se rekrutuje z oblasti Fitness, ctíme a podřizujeme se aktivnímu zákazníkovi.
Pomíjím při tomto hodnocení kdo už je a kdo ještě není aktivním zákazníkem. V rámci našich produktů hodnotíme aktivitu fyzickou i psychickou jako 1:1. Unikátní je i sdílený nutriční software díky němuž umíme na úrovni poboček exaktně nastavit stravovací program pro zákazníka dle objektních postupů a cílů.
Dáváte přednost kvalifikovaným lidem, potýkáte se také podobně jako jiné firmy s jejich nedostatkem?
Jsme podřízeni trhu práce. Známe jeho vývoj a víme co si můžeme a nemůžeme dovolit. Pokud je otázka směřována na kvalifikaci tak je pravdou, že se dnes více orientujeme na kvalifikaci a zkušenost. Druhá pravda je taková, že na úrovni poboček se nám zatím nedaří najít prostor pro významnější benefity práce a tím si snižujeme úspěšnost při náboru. Jde o jednu z priorit a prostor pro zlepšování.
Kolik je minimálně potřeba peněz na otevření franšízy FFM? Jaká bývá návratnost investic?
Vstupní rozpočet má mnoho proměnných. Pokud se bavíme o průměrné investici tak jde o částky 300 - 450 tis. Návratnost se nám prodloužila v průměru mezi 9-12ti měsíci podnikání pak-li, že se bavíme např. o českém trhu. Zkušenosti z trhů mimo ČR a SK jsou zatím malé a nelze je objektivně posoudit.
Hledáte v tuto chvíli nové české franšízanty? Případně kde?
Máme určité priority ať už se jedná o prostor, kde bude udělena nová licence nebo o prostor kde dojde ke zmenšení nebo naopak k rozšíření regionu. Nyní hledáme nové partnery pro město Plzeň nebo obecně západní Čechy. Poptáváme partnery pro nové licence na Slovensku Rakousku i Německu.
Je možné stát se také držitelem licence například pro celé Německo i pro české zájemce?
Ano, pokud budeme přesvědčeni, že partner bude přínosem pro síť i značku, splní kritéria franšízingové smlouvy a je schopen naplnit rozpočet, pak se nebráníme jednat s kýmkoliv bez rozdílu.
Jaké jsou vaše plány pro zbytek letošního roku?
Máme pro naše franšízanty připraven systém pro nákup speciálních surovin, které ponesou naši exkluzivitu značně ušetří čas ve výrobě a eliminují kuchařské chyby. Některé produkty budou doplněny o vysoce kvalitní "obrandovaný" proteinový suplement, který je často využíván a přijdeme na trh s vlastními Proteinovými tyčinkami, které už nyní víme, že budou svým složením patřit ke špičce v rámci nabídky ČR.
Brand se objeví i na řadě dalších doplňků. Soustředit se budeme i na nový web pro 2019 a propojení nové aplikace FFMS, která je nyní jen jako servisní se zákazníkem online (r.2019 ). Pevně věříme, že naše plány budou realizovány v nastaveném časovém harmonogramu a značně posílí kvalitu našich produktů.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.