Zisk v krabičkách
Po třech letech rozvoje na domácím polském trhu se franšízová značka BodyChief, která působí v oblasti dietního cateringu prostřednictvím krabiček, rozhodla pro expanzi na zahraniční trhy. Vedení sítě došlo, že zájem o zdravý životní styl by mohli mít zákazníci i v jiných zemích. „Jasnější obrysy získala tato naše vize v momentě, kdy se objevil partner, který se rozhodl naši značku představit na britském trhu. To byl první krok, k zahraniční expanzi. Nedlouho poté jsme podepsali smlouvu s podnikatelem z Německa a nyní hledáme zájemce o rozvoj značky BodyChief i v Česku,“ říká Paulina Zatorska, která má na starosti franšízový rozvoj BodyChief.
Volba na Českou republiku, jako další destinaci pro rozvoj sítě, padla zejména pro její geografickou polohu. Navíc zvyky, kultura a české jídlo jsou těm polským poměrně podobné. Na tuzemském trhu počítá BodyChief s udělením dvou franšízových licencí. Důvodem tak nízkého počtu je fakt, že není v zájmu společnosti, aby si franšízanti navzájem v rámci lokality konkurovali. Cílem je, umožnit jím dostatečný prostor pro rozvoj podnikání s franšízovou licencí.
Proto hledá vedení značky vynalézavé a angažované franšízanty s nadšením pro zdravé potraviny a životní styl, kteří uvedou na trh nový produkt a osloví s ním zákazníky. Podmínkou navázání spolupráce jsou zkušenosti z potravinářského průmyslu a také znalosti a zkušenosti v oblasti prodeje a marketingu, zejména při uvádění produktů do nových lokalit. Velmi důležitá pro budoucího franšízového partnera je znalost místního trhu. Stejně tak je třeba, aby měl franšízant BodyChief dostatečný kapitál potřebný k pokrytí investičních i provozních nákladů.
„Náš franšízant musí být připraven k samostatnému podnikání. Samozřejmě, že jim poskytujeme pomoc a podporu v každém okamžiku. Nicméně, franšízant je osoba zodpovědná za všechna rozhodnutí. Partner, který s námi bude pracovat, bude zodpovědný za výrobu sad, pokud si vybere franšízový model s vlastní výrobou, proces prodeje, dodání zákazníkům a marketing. Měl by se také řídit standardy společnosti a splnit konkrétní plán prodeje,“ vysvětluje Paulina Zátorská.
Cena franšízové licence BodyChief činí 10 tisíc eur, 30 tisíc eur investuje franšízant do přizpůsobení prostoru na výrobu, nákup/leasing prostředků na dodání, náklady na prodej, franšízové náklady. Poplatek za úvodní balíček zahrnující internetovou stránku, kterou bud franšízant využívat, systém objednávek, dokumentace pro řidiče a přístup k mailům a doméně, pak stojí 4 tisíce eur. Marketingový poplatek činí 500 eur měsíčně. S návratem investice může franšízant dle Pauliny Zatorske počítat v horizontu jednoho roku.
BodyChief zákazníkům nabízí čerstvou, zdravou a vyváženou stravu, která za den obsahuje 5 jídel. U BodyChief si přijdou na své i lidé se speciálními požadavky na stravování, v nabídce totiž má širokou škálu diet v různých možnostech kalorií, jako je například bezlepková dieta, vegetariánská strava nebo dieta Junior. „Máme několik typů klientů, ale obvykle to jsou lidé, kteří chtějí zhubnout, jíst zdravě, sportovci nebo lidi s náročným zaměstnáním,“ doplňuje Paulina Zatorska.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Kaufen Sie Klonopin 2 mg Medikamente online ohne Rezept
Kaufen Sie Klonopin 2 mg Medikamente online ohne Rezept JETZT BESTELLEN Kontakt per E-Mail >>> dagmarineborg1@gmail.com Besuchen Sie unsere Website >>>...
Kaufen Sie Ritalin 20 mg mit schnellster Lieferung
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Tramadol ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Wo kann ich Fentanyl online ohne Rezept kaufen,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Tramadol ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Wo kann ich Subutex 8 mg online ohne Rezept kaufen,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Tramadol ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Sie denken darüber nach, Rohypnol 2 mg ohne Rezept zu kaufen/bestellen,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Tramadol ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Was kostet Ritalin 20 mg ohne Rezept,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Tramadol ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Wie kaufe ich Ritalin 20 mg ohne Rezept,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Ritalin ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Ritalin 10 mg jetzt ohne Rezept online in...
Wo kann ich Ritalin 20 mg online ohne Rezept kaufen,
Website: https://vaxjoapotek.com/product/kop-citodon/ Ritalin ohne Rezept kaufen/bestellen/einlösen Kaufen Sie Stilnox 10 mg jetzt ohne Rezept online in...