Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu
Portfolio společnosti Collagen Cocktail se rozšířilo o nové produkty. O jaké konkrétně jde a pro jakou skupinu zákazníků jsou určené?
Je to pravda, opravdu se nabídka naší značky rozrůstá. Současné produkty tvoří koncentráty se třemi různými příchutěmi a anti-agingové přípravky. Pracujeme na rozšíření a představení tří nových výrobků. Zeštíhlující přípravek, který pomáhá s úbytkem hmotnosti, kloubní doplňky a instantní káva budou již velmi brzy součástí naší nabídky. Základem všech těchto produktů je samozřejmě kolagen, ale také inovativní neutrální ingredience, které se již osvědčily v západní Evropě a v celé řadě dalších zemí, nicméně v Maďarsku a regionu střední a východní Evropy ještě nejsou tak rozšíření. Cílová skupina pro naše produkty určené k podpoře snižování váhy a doplňků stravy je velmi široká, protože jsou to muži i ženy ve věku 20 až 80 let, kdo vyhledává způsob, jak shodit přebytečná kila, nebo bojovat s bolestmi kloubů. Všechny naše nové výrobky budou veřejnosti představeny před létem 2020. První z nich, kterým je právě přípravek na hubnutí, je již dostupný v online obchodech. Během roku plánujeme také zahájit spolupráci se sítěmi drogerií a také velkoobchodníky, což, jak doufáme, by mělo zvýšit naše tržby.
Dojde v důsledku rozšíření sortimentu k nějakým změnám v obchodních podmínkách a v podmínkách pro spolupráci s partnery? Stále bude úvodní investice pro franšízanty, kteří by se rádi přidali do sítě Collagen Cocktails, činit oněch 10 tisíc eur?
Podmínky zůstávají stejné. Úvodní investice je stále 10 tisíc eur, protože velkou část tvoří marketingové náklady, které dnes nezahrnují již jen 2, ale 3 výrobky Collagen Cocktails. Zanedlouho jich tedy bude pět. Financování výrobků tvoří menší část investice.
Jakou, na základě Vašich zkušeností, vidíte sezónnost v prodeji produktů v online obchodech?
Stejně jako snad v každém segmentu, je i u nás nejúspěšnějším obdobím v roce jeho čtvrtý kvartál. Nicméně je třeba říci, že podnikání v oblasti krásy a zdraví je stále rostoucím odvětvím se zvětšující se poptávkou. Díky tomu je obrat velmi intenzivní také na jaře a poměrně stabilní v letních a podzimních měsících.
Jak se zájemci mohou stát obchodními partnery Collagen Cocktails? Jaké podmínky musí budoucí partnery Vaší sítě splnit?
V ideálním případě má náš potenciální budoucí partner zkušenosti z beauty byznysem, podnikatelského ducha a alespoň minimální obchodní zkušenosti. Rádi přivítáme všechny zájemce o podnikání, podnikatele, investory a poskytovatele služeb v oblasti krásy.
Jaké máty plány do budoucna?
Postavení značky na domácím maďarském trhu je velmi silní, proto se chceme zaměřit na expanzi na trzích v sousedních zemích a jako je Česká republika, Slovensko a Polsko. Díky rozšiřování portfolia chceme dlouhodobě upevnit postavení značky Collagen Cocktails a prorazit na český, slovenský a polský trh o mnoho intenzivněji.
PŘEČTI ČLÁNKY
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.