kosmetika a drogerie

Zisk pro franšízanty i v nelehké době
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.

Franšíza s velkými ambicemi
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.

Máme za sebou rok plný výzev a změn
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Nos na byznys
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?

Byznys stovky vůní
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?

Blíž k zákazníkům během lockdownu
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.

Voňavý byznys
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?

30 let na trhu
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Parfém s vůní peněz
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?

Franšíza s dobrou pověstí
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?

Pestrobarevný byznys
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.

Nová místa pro obchody si pečlivě vybíráme
„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Sázka na hybrid
Na domácím trhu se značce Semilac daří rozvíjet. Půjde jí to s franšízou i v Česku? Zájem o to má!

Franšíza pro profíky i začátečníky
„V našem oboru je velmi důležitý trénink. Proto mu při práci s franšízanty věnujeme velkou energii,“ říká Paulina Patelka, franšízová manažerka pro rozvoj sítě Semilac.

Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu
„Naši franšízanti pracují v oboru krásy, který neustále roste, oni tak mohou růst s ním," říká Éva Farkasz, zástupkyně franšízového konceptu Collagen Cocktail.

Tradice a spolupráce
Franšíza Yves Rocher otevřela v Česku a na Slovensku 100 poboček. Nyní chce cílit na menší města.

Zisk za nehty
Láká vás podnikání v oblasti prodeje nehtové kosmetiky? Šanci vstoupit do tohoto byznysu nyní nabízí franšízová síť Semilac.

Ze zákaznice podnikatelkou
Okolo prodejny Yves Rocher v pražském OC Chodov chodila Naďa Sovová každý den do své kanceláře. Spolupráce s touto franšízou ji zlákala natolik, že dnes je majitelkou dvou obchodů.

Nabídky z Česka i Slovenska
Zájem o franšízové licence značky Yves Rocher roste. Nahrává tomu i zvyšující se ekologické chování koncových zákazníků, říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR a SR.

Hledáme příležitost k expanzi v Česku
Chcete-li rychle vstoupit do inovativního kosmetického průmyslu, je Collagen Cocktail správnou volbou, říkají zástupkyně maďarského konceptu Ěva Farkas a Tímea Bús.

Voňavý byznys, vysoké zisky
Minimální investiční riziko představuje franšíza chorvatské značky L’Arome. Při nulových poplatcích nabízí vysoké marže na zboží.