Pestrobarevný byznys
V České republice jsou laky značky Semilac k dostání zatím jen prostřednictvím e-shopů, kamennou pobočku zde nenajdeme. Právě to chce vedení firmy společnosti Nespreta, která za značkou stojí, změnit. A to prostřednictvím franšízových partnerů, kteří by rozšířili obchody pro celé republice.
Na domácím polském trhu funguje v současné době více jak 110 prodejních míst, kde jsou hybridní laky k dostání. Zatím poslední bylo otevřeno v polském městě Opole v nákupním centru Solaris. Jedná se o obchod o velikosti 32 m2, kde si zákazníci mohou koupit nejen celou škálu kosmetiky a doplňků Semilac, mají však také příležitost využít služeb nehotových stylistů, konzultací vizážistů a nechat si udělat hybridní manikúru. Kromě kamenných obchodů nabízí zájemcům o licence franšíza Semilac také možnost zřízení prodejního ostrůvku v obchodních centrech.
Investice do otevření pobočky Semilac se pohybují okolo 630 tisíc Kč. Jak vedení sítě upozorňuje, výše vynaložených financí závisí mimo jiné na velikosti prostor, jejich stavu a nákladech spojených s jejich rekonstrukcí a vybavením dle standardů konceptu. Poskytovatel licence svým franšízantům pomáhá mimo jiné při výběru místa jejich budoucího podnikání a zároveň pomáhá při jednání s majitel nemovitostí. Je také přítomen při podpisu nájemní smlouvy.
Kromě toho franšízor poskytuje držitelům licence poradenství při náboru zaměstnanců, školí zaměstnance v prodejních a produktových dovednostech. Franšízanti se také mohou spolehnout na marketingovou podporu, např. v oblasti marketingových kampaní na sociálních sítích, propagačních materiálů tak, aby byli schopní realizovat regionální marketing. O ten centrální se stará poskytovatel licence.
PŘEČTI ČLÁNKY
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.