Z Polska až na kraj světa / Zákazníci výrobky značky Semilac najdou v 33 zemích světa, a to i mimo Evropu, například v Austrálii, Izraeli, Maroku nebo USA. Zajímavostí je, že veškeré produkty, které má v nabídce, jsou vyráběné přímo v Polsku nedaleko Poznaně. Za jak dlouho se první obchod objeví i u nás, záleží na tom, jak rychle zde síť nalezne své první franšízanty.
Pátek
22.11.2019
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
 

V České republice jsou laky značky Semilac k dostání zatím jen prostřednictvím e-shopů, kamennou pobočku zde nenajdeme. Právě to chce vedení firmy společnosti Nespreta, která za značkou stojí, změnit. A to prostřednictvím franšízových partnerů, kteří by rozšířili obchody pro celé republice.

Na domácím polském trhu funguje v současné době více jak 110 prodejních míst, kde jsou hybridní laky k dostání. Zatím poslední bylo otevřeno v polském městě Opole v nákupním centru Solaris. Jedná se o obchod o velikosti 32 m2, kde si zákazníci mohou koupit nejen celou škálu kosmetiky a doplňků Semilac, mají však také příležitost využít služeb nehotových stylistů, konzultací vizážistů a nechat si udělat hybridní manikúru. Kromě kamenných obchodů nabízí zájemcům o licence franšíza Semilac také možnost zřízení prodejního ostrůvku v obchodních centrech.

Investice do otevření pobočky Semilac se pohybují okolo 630 tisíc Kč. Jak vedení sítě upozorňuje, výše vynaložených financí závisí mimo jiné na velikosti prostor, jejich stavu a nákladech spojených s jejich rekonstrukcí a vybavením dle standardů konceptu. Poskytovatel licence svým franšízantům pomáhá mimo jiné při výběru místa jejich budoucího podnikání a zároveň pomáhá při jednání s majitel nemovitostí. Je také přítomen při podpisu nájemní smlouvy.

Kromě toho franšízor poskytuje držitelům licence poradenství při náboru zaměstnanců, školí zaměstnance v prodejních a produktových dovednostech. Franšízanti se také mohou spolehnout na marketingovou podporu, např. v oblasti marketingových kampaní na sociálních sítích, propagačních materiálů tak, aby byli schopní realizovat regionální marketing. O ten centrální se stará poskytovatel licence.


Trendy jako na dlani / „Neustále sledujeme současné trendy a v souladu s nimi rozšiřujeme naši nabídku. V současné době naše portfolio zahrnuje více než 300 odstínů hybridních laků a řadu produktů a doplňků pro péči o nehty a styling,“ říká Paulina Patelka, vývojová manažerka franšízové sítě Nesperta, majitele značky Semilac.

Populární na fóru