Franšíza s dobrou pověstí
Během uplynulého roku se franšízová síť Yves Rocher na českém a slovenském trhu rozrostla o 5 zbrusu nových obchodů. Díky tomu se jí v těchto dvou zemích podařilo překonat hranici 100 prodejen. Navíc i loni pokračovalo vedení konceptu v rekonstrukcích stávajících poboček. Tou prošlo 15 obchodů.
Franšíza Yves Rocher je jednou z nejdéle fungujících u nás. A jak se zdá, zájem o licence a příležitost pro nové franšízanty zde stále je. Co na spolupráci s touto francouzskou kosmetickou značkou potenciální franšízanty láká? „V první řadě je to samotná značka. Čím dál více zájemců o franšízu zmiňuje také ekologické aktivity Yves Rocher. Dále se jim líbí naše produktové portfolio a komplexní franšízový program,“ vysvětluje Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
S ohledem na zákazníky
V rozšiřování pobočkové sítě tak chce vedení značky pokračovat i v roce letošním. Zároveň naváže na další aktivity, které rozjela v roce 2019, kdy spustilo nový věrnostní systém, který má digitalizovanou podobu a je omnichannel (využítí existence více paralelních prodejních či komunikačních kanálů - pozn. redakce). Došlo tedy k propojení obchodů a e-shopu. Dojde tak k dalšímu rozvoji výhod, který systém zákazníkům nabízí.
Od loňského dubna má česká centrála také na starosti rozvoj nejen na slovenském, ale i maďarském trhu. Jak Miroslav Kubricht říká, maďarský trh má svá specifika. Zákaznické chování je trochu odlišné. Bylo tak třeba řadu procesů nově nastavit či zoptimalizovat. I tak Yves Rocher zakončilo rok se solidním meziročním růstem tak, jak se to síti podařilo i na tuzemském a slovenském trhu.
VIZITKA ZNAČKY YVES ROCHER
- Původ značky: Francie
- Vstup na český trh: 1991
- Vstupní poplatek: 100 tis. Kč
- Výše investice: od 1 mil. Kč
- 2 typy spolupráce:
- vázáná franchisa
- čistá franchisa
Na planetě záleží / Značka Yves Rocher chce být vnímána jako výrobce rostlinné kosmetiky, který se zajímá o naši planetu. Z toho důvodu se také zapojila do celosvětové iniciativy Sázejme pro planetu a ve spolupráci s Nadací Yves Rocher sází v ČR stromy. PŘEČTI ČLÁNKY
Péče, která přináší zisk
/21.07.2025
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Master-franšízanti Andrea Kunešová a její otec Otakar Konečný vedou v Česku síť prémiových švédských krmiv Husse již 15 let. Jaké franšízanty aktuálně hledají?
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?