Franšíza s dobrou pověstí

Prostor pro obchod / Pobočky kosmetické franšízové sítě Yves Rocher mohou vznikat i v menších městech, a to těch s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevřít je franšízanti mohou na frekventovaných místech v centru měst, na pěší zóně či v nákupním centru.
pondělí
10.02.2020
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?
 

Během uplynulého roku se franšízová síť Yves Rocher na českém a slovenském trhu rozrostla o 5 zbrusu nových obchodů. Díky tomu se jí v těchto dvou zemích podařilo překonat hranici 100 prodejen. Navíc i loni pokračovalo vedení konceptu v rekonstrukcích stávajících poboček. Tou prošlo 15 obchodů.

Franšíza Yves Rocher je jednou z nejdéle fungujících u nás. A jak se zdá, zájem o licence a příležitost pro nové franšízanty zde stále je. Co na spolupráci s touto francouzskou kosmetickou značkou potenciální franšízanty láká? „V první řadě je to samotná značka. Čím dál více zájemců o franšízu zmiňuje také ekologické aktivity Yves Rocher. Dále se jim líbí naše produktové portfolio a komplexní franšízový program,“ vysvětluje Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

S ohledem na zákazníky

V rozšiřování pobočkové sítě tak chce vedení značky pokračovat i v roce letošním. Zároveň naváže na další aktivity, které rozjela v roce 2019, kdy spustilo nový věrnostní systém, který má digitalizovanou podobu a je omnichannel (využítí existence více paralelních prodejních či komunikačních kanálů - pozn. redakce). Došlo tedy k propojení obchodů a e-shopu. Dojde tak k dalšímu rozvoji výhod, který systém zákazníkům nabízí.

Od loňského dubna má česká centrála také na starosti rozvoj nejen na slovenském, ale i maďarském trhu. Jak Miroslav Kubricht říká, maďarský trh má svá specifika. Zákaznické chování je trochu odlišné. Bylo tak třeba řadu procesů nově nastavit či zoptimalizovat. I tak Yves Rocher zakončilo rok se solidním meziročním růstem tak, jak se to síti podařilo i na tuzemském a slovenském trhu.


VIZITKA ZNAČKY YVES ROCHER

  • Původ značky: Francie
  • Vstup na český trh: 1991
  • Vstupní poplatek: 100 tis. Kč
  • Výše investice: od 1 mil. Kč 
  • 2 typy spolupráce: 
    • vázáná franchisa
    • čistá franchisa

 


Na planetě záleží / Značka Yves Rocher chce být vnímána jako výrobce rostlinné kosmetiky, který se zajímá o naši planetu. Z toho důvodu se také zapojila do celosvětové iniciativy Sázejme pro planetu a ve spolupráci s Nadací Yves Rocher sází v ČR stromy.

Populární na fóru